artykuły

wiesci-z-warsztatuWIEŚCI Z WARSZTATU
ReklamaBilbord - Stenaline 03.04-30.04 Sebastian
Amortyzowany system osi do przyczep - jak działa?

Amortyzowany system osi do przyczep - jak działa?

Czas czytania 2 minuty

Jak sprawić, aby zakres pracy zawieszenia w naszej przyczepie kempingowej był jak najwyższy? Co zrobić, by komfort jazdy z przyczepą był na podobnym poziomie, co jazda zwykłym samochodem osobowym? Zastosować oś AL-KO.

Osie marki AL-KO od lat są obecne na największych targach caravaningowych na całym świecie. Dlaczego są tak popularne? Większe bezpieczeństwo, wyższa stabilność podczas jazdy, doskonały kontakt z nawierzchnią, większa pewność hamowania i brak wymogu konserwacji dzięki dożywotniemu smarowaniu. Co więcej? Są również nadzwyczajnie wytrzymałe i trwałe co przyznają wszyscy ci, którzy je zamontowali. W przypadku przyczep kempingowych warto wspomnieć również o wyższym komforcie samej jazdy dzięki miękkiej amortyzacji, podobnej do tej, z którą spotykamy się w przypadku samochodów osobowych.

Jak zbudowana jest oś AL-KO?

Sześciokątny przekrój korpusu osi (ocynkowany ogniowo) i trójkątny profil rury wewnętrznej wahacza stwarzają optymalne warunki do odkształcania się trzech wałków gumowych. Ramię wahacza jest skorupowe lub odkuwane w zależności od nośności osi. Hamulce kół przykręcane lub spawane w zależności od typu osi.

Główne parametry techniczne

  • największa strzałka ugięcia (zakres pracy zawieszenia)
  • najbardziej miękka amortyzacja (komfort jazdy najbardziej zbliżony do zawieszenia samochodów osobowych)
  • najlepsze tłumienie drgań własnych (najszybszy powrót do stanu spoczynku)

Szczegóły na temat tego rozwiązania można znaleźć TUTAJ

ReklamaAmortyzowany system osi do przyczep - jak działa? 1

Bartłomiej Ryś04.07.2018
Obserwuj nas na Google News Obserwuj nas na Google News