artykuły

targiTARGI
ReklamaBilbord Ubezpieczenia
Prawie 13 tysięcy gości na targach MTT we Wrocławiu
  fot. Bartłomiej Ryś

Prawie 13 tysięcy gości na targach MTT we Wrocławiu

Czas czytania 2 minuty

Aż 193 wystawców zaprezentowało się podczas jedenastej już edycji Międzynarodowych Targów Turystyki i Czasu Wolnego. Tegoroczną nowością było przede wszystkim nowe miejsce, gdzie targi się odbywały. Zmiana z Hali Stulecia na Stadion Wrocław była przysłowiowym „strzałem w dziesiątkę”. 

Jednym z wystawców był nowopowstający, wrocławski kemping Camp4U, na którym zaprezentował się również „Polski Caravaning”. Największą grupę odwiedzających stanowiły osoby dopiero zaczynające przygodę z kamperami lub przyczepami kempingowymi. To pozwala sądzić, że caravaning w przyszłości będzie jeszcze popularniejszy. 

Nie można też pominąć stałych Czytelników, którzy cieszyli się z powstania nowego kempingu, zdawali relację ze swoich wypraw i deklarowali, że na targi przyjechali poszukać inspiracji na kolejne wyprawy.

Targi mają przede wszystkim charakter lokalny i widać to po stoiskach. Całe województwo Dolnego Śląska jest współorganizatorem wydarzenia. Ich stoisko, o sporej powierzchni ponad 100 m2, to nie tylko Wrocław i okolice, ale różne inne miejsce warte odwiedzenia. W tym roku mocno promowano Dolnośląski Szlak Piwa i Wina, który wydaje się być wręcz idealny do zwiedzenia kamperem lub zestawem. Wszystkie szczegóły na temat tego projektu można znaleźć tutaj https://www.dspiw.pl/

Podczas targów rozdano też Kryształowe Orły, czyli nagrody targowe w 3 kategoriach:

1. Produkt regionalny

Miód akacjowy z jeżyną zwany “Kryształem Lubiąża” z Pasieki Zuzia

ReklamaPrawie 13 tysięcy gości na targach MTT we Wrocławiu 1
2. Atrakcja turystyczna

Wieże Pogranicza - Prudnik

3. Wydarzenie cykliczne

Dukla Wolf Race

Niesłabnącą popularnością cieszył się Festiwal Kulinarny i Strefa Produktów Regionalnych. Na scenie wystąpili m.in.:

  • Wiesław Wróblewski
  • Julka Cymbaluk - MasterChef Junior 
  • Mateusz Zielonka - MasterChef
  • Martyna Chomacka - finalistka programu MasterChef

Na miłośników regionalnych przysmaków czekała Strefa Produktów Regionalnych, gdzie można było skosztować i zakupić m.in. tradycyjne podlaskie sękacze, naturalne oleje, chleby, dżemy, miody, ekologiczne przyprawy, tradycyjne kiszonki, wędliny, ręcznie wyrabiane pierogi oraz regionalne piwa, bałkańskie smaki i produkty prosto z Grecji.

Oprócz „naszego” kempingu, na targach zaprezentował się też Campus Domasławice oraz sieci kempingów włoskich. Nie zabrakło też prezentacji regionów, w których również dobre kempingi są i funkcjonują z powodzeniem.

Do zobaczenia za rok!


Bartłomiej Ryś21.03.2019 zdjęć 9
Obserwuj nas na Google News Obserwuj nas na Google News