Już 21 października br. odbędzie się druga edycja konferencji organizowanej przez Polską Grupę Caravaningową – „Polish Campers & Caravans Conference”. Głównym celem będzie promocja polskiej branży producentów kamperów i przyczep kempingowych.
„Organizacja konferencji podczas targów Caravans Salon w Poznaniu będzie idealnym uzupełnieniem całości wydarzenia, gdzie na rekordowej powierzchni wraz z partnerami zaprezentujemy praktycznie całą ofertę rynkową.” mówi Miłosz Jankowiak, dyrektor Caravans Salon Poland i Warsaw Caravaning Festival. „Jesteśmy dumni, mogąc poprzez współpracę przy organizacji konferencji aktywnie wspierać polskich producentów, tak jak
od 2011 rozwijamy rynek kamperowy w Polsce, organizując najwyższej jakości wydarzenia” – dodaje Jankowiak.
W tym roku konferencja odbędzie się na specjalnie przygotowanej scenie, która pozwoli na udział większej ilości osób. Oprócz wersji on-site, przewidziana jest również wersja on-line, dzięki której przedsiębiorcy z zagranicy również będą mogli wziąć aktywny udział w wydarzeniu
„Jestem bardzo zadowolony, że uda się zorganizować kolejna edycję konferencji. Udowadnia to, że branża caravaningowa w Polsce cały czas się rozwija i pojawiają się nowi producenci kamperów. Cieszy mnie fakt, że podczas naszej konferencji, te początkujące firmy będą mogły się dowiedzieć od bardziej doświadczonych kolegów, między innymi jak się przygotować i jak wyjść ze swoimi produktami poza granicę naszego kraju. My jako portal CampRest stale promujemy polska branżę caravaningową i bierzemy czynny udział w tworzeniu konferencji.” mówi Piotr Kozłowski, wydawca camprest.com.
„Po dużym sukcesie medialnym zeszłorocznej Konferencji możemy śmiało powiedzieć, że obraliśmy właściwy kierunek. Polski przemysł caravaningowy mocno się rozwija i potrzebuje takich inicjatyw. Krajowi producenci od lat są doceniani na arenie międzynarodowej. Zmiany zachodzące w caravaningowym świecie sprzyjają tworzeniu nowych podmiotów, więc niewątpliwie ważną rolą Konferencji będzie wsparcie właśnie takich firm. Polski Caravaning jako najbardziej rozpoznawalne media caravaningowe od 17 lat wspiera i buduje branżę. Biorąc aktywny udział w Konferencji i współpracując ze Stowarzyszeniem Polska Grupa Caravaningowa stawiamy sobie za cel wzmocnienie pozycji Polski na polu szeroko rozumianego rynku turystyki mobilnej” powiedział Sebastian Klauz, wydawca Polskiego Caravaningu.Grupa MTP i Caravans Salon Poland partnerami głównymi „Polish Campers & Caravans Conference”. Camprest.com i Polski Caravaning patronami medialnymi.Pełen program konferencji znajduje się na www.spgc.pl