artykuły

wiadomosciWIADOMOŚCI
Reklama
Mustang Mach-E od teraz z cięższymi przyczepami

Mustang Mach-E od teraz z cięższymi przyczepami

Ford Mustang Mach-E w wersjach z powiększonym zasięgiem, zarówno z napędem na tylne, jak i na wszystkie koła, uzyskał możliwość holowania przyczepy o wyższej masie – do 1000 kg dla hamowanej.

Dopuszczalna masa przyczepy z hamulcem, holowanej przez Forda Mustanga Mach-E, została zwiększona do 1000 kg, co wystarczy do holowania typowej małej lub średniej wielkości łodzi z kadłubem wykonanym z włókna szklanego. Zmiana dotyczy modelu w wersji z powiększonym zasięgiem, zarówno z napędem na tylne, jak i na wszystkie koła.

– Modernizacja Mustanga Mach-E pod kątem możliwości holowania przyczepy jest jedną z wielu bezpłatnych aktualizacji, które wprowadzamy w podzespołach i oprogramowaniu lub poprzez działania homologacyjne, aby zapewnić właścicielom jak największą satysfakcję – powiedział This Woelpern, dyrektor generalny działu importu, Ford of Europe.

– Zwiększona masa przyczepy to doskonały przykład reakcji na sugestie klientów. Sprawdziliśmy, czy taka zmiana jest możliwa, a następnie dołożyliśmy starań, by ją wprowadzić i spełnić oczekiwania właścicieli.

Ford Mustang Mach-E może holować przyczepę ważącą tonę

Właściciele samochodów kupionych wcześniej? Mogą również korzystać z wielu z najnowszych usprawnień wprowadzanych poprzez aktualizacje oprogramowania lub danych homologacyjnych. Przyszłe aktualizacje bezprzewodowe posłużą do dalszego ulepszania Mustangów Mach-E już jeżdżących po europejskich drogach.

Mustang Mach-E poza powiększonym uciągiem przyczep zyskał również inne udoskonalenie, np. skrócony z 52 do 15 minut czas ładowania akumulatora (w zakresie między 80 i 90 procent jego pojemności). Od nowa skalibrowano funkcję przyspieszania i hamowania, co wpłynęło na płynność jazdy przy niższych prędkościach oraz poprawiło komfort obsługi tej funkcji przez kierowcę.

Nadmieńmy, że elektryczny SUV przyciąga nowych klientów do salonów sprzedaży Forda. Mustang Mach-E jest sprzedawany w Europie już od roku, a 88 procent nabywców przesiada się na ten model z samochodów innych marek.

Fot. Ford Polska Sp. z o.o.


Rafał Dobrowolski06.05.20220 zdjęć 1