Jak każdego roku, nasza redakcja uczestniczy w charakterze Jury w plebiscycie „European Innovation Award”. Jest to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w branży caravaningowej, który nagradza firmy w kilkunastu różnych kategoriach. Po raz pierwszy pojawił się tam polski akcent - Affinity Camper Van.
Polski producent kamper-vanów został nominowany w kilku kategoriach: design zewnętrzny i wewnętrzny, „technologia i łączność”, „układ podłogowy” oraz „innowacyjny start-up”. Jak czytamy w opisie, samochód jest połączeniem nowoczesnego wyglądu z bardzo wysoką funkcjonalnością. „Zastosowano tu wiele rozwiązań, które są unikalne w tym segmencie rynku”. Podkreślono zalety samego układu podłogowego, zwrócono również uwagę na rozkładane, przednie łóżko piętrowe. Pojawiły się również wzmianki o wyjątkowym kształcie dachu nad kabiną kierowcy a całą bryłę określono jako „bardzo charakterystyczną” i „dynamiczną”.
Teraz Jury, złożone z 17 niezależnych dziennikarzy branżowych z całej Europy, głosuje na poszczególne projekty w różnych kategoriach. Wyniki plebiscytu poznamy już za kilka tygodni.