Klub z Willstätt w Badenii-Wirtembergii jest najbardziej znany z sekcji piłki nożnej kobiet, która gra w Bundeslidze. Producent pojazdów kempingowych widzi w drużynie potencjał – na mecze przychodzą całe rodziny i właśnie na kobiecą wrażliwość liczy firma z siedzibą w Kehl.
Nic nie szkodzi, że SC Sand obecnie znajduje się na szarym końcu Bundesligi. Firma Bürstner chce wzbudzić zainteresowanie kibiców także jako atrakcyjny pracodawca. I nie bez powodu stawia na kobiecy zespół.
- Stale się rozwijamy i dlatego jesteśmy wdzięczni za nowych pracowników, którzy chcą odnosić sukcesy razem z naszym zespołem - mówi Thorsten Erhardt, kierownik ds. marketingu w firmie Bürstner.
- SC Sand bardzo nam odpowiada, ponieważ my również postrzegamy siebie jako duży zespół. Tylko razem możemy odnieść sukces. Jeśli wszyscy są ustawieni na właściwych pozycjach i otrzymują wsparcie od członków zespołu, to tylko czekać zwycięstwa!
Prezes i dyrektor SC Sand Gerald Jungmann jest bardzo dumny, że może powitać firmę Bürstner w roli strategicznego sponsora. I także dostrzega korzyść płynącą ze współpracy.
- Na nasze mecze przychodzi wiele par i rodzin, dla których wakacje w przyczepie kempingowej lub kamperze byłyby z pewnością interesujące. Możemy działać jako reklama dla naszego partnera, firmy Bürstner - powiedział podczas uroczystości podpisania kontraktu.
Fot. Bürstner