Jaka forma prezentacji nowego produktu jest najskuteczniejsza? To zależy oczywiście, jaki efekt chcemy osiągnąć. Jeśli celem producenta lub dystrybutora jest uzyskanie maksymalnej liczby odbiorców, formuła prezentacji online w formie konferencji prasowej wydaje się być bardzo skuteczną metodą.
Tak też jawi się zorganizowana 9 czerwca przez polskie przedstawicielstwo Dometic konferencja prasowa. W ten sposób zdecydowano się przedstawić nową linię stylowych i kolorowych, a jednocześnie naprawdę wytrzymałych pasywnych lodówek.
Lodówka pasywna Dometic Patrol, która przeszła serię testów przeprowadzanych przez użytkowników w najtrudniejszych warunkach terenowych, jest teraz dostępna w zupełnie nowej kolorystyce. Testerzy potwierdzają, że lodówki wytrzymają najróżniejsze wyzwania związane z użytkowaniem w plenerze, więc można cieszyć się nimi w każdym miejscu.
Solidny korpus i pokrywy modelu Patrol zostały zaprojektowane przez Dometic z jednolitego, formowanego rotacyjnie polietylenu, z myślą o długich podróżach przez lasy, góry i morza.
Henrik Fagrenius, prezes segmentu EMEA w Dometic, mówi: „Rozwijamy naszą działalność i w jeszcze większym stopniu wchodzimy w segment towarów konsumpcyjnych, dodając do naszego asortymentu kolejne atrakcyjne produkty. Myślę, że nasze ciekawe wzornictwo w nowych, przyciągających wzrok kolorach spodoba się odbiorcom ceniącym sobie zarówno styl, jak i jakość.
Seria Dometic Patrol jest teraz dostępna na rynkach europejskich zarówno we własnym sklepie online, jak i u wybranych sprzedawców detalicznych.