LMC dzisiaj to marka, która produkuje kampery i przyczepy wysokiej jakości i w wielu wariantach. Pojazdy LMC możemy zakupić w całej Europie – także w Polsce. LMC Caravan GmbH & Co. KG znajduje się w Niemczech, w Sassenberg i produkuje rocznie 6000 przyczep i 1800 kamperów.
Zaczęło się od znacznie mniejszej produkcji przyczep “Knospe” w 1966 roku. Od tego czasu firma stale buduje swoją pozycję, stawiając przede wszystkim na jakość i komfort. LMC zatrudnia dzisiaj ponad pięciuset pracowników i ciągle rozwija się na pełnym konkurencji rynku caravaningowym.
LMC Caravan GmbH & Co. KG oferuje nowoczesny model kampera Alkoven Liberty Finish aż w ośmiu wersjach, każda z innym układem wnętrza. Każdy z modeli wyposażony jest w systemy ABS i ASR, poduszki powietrzne, a także specjalne, szerokie boczne lusterka zapewniające większy kąt widzenia. Nadbudowa jest zamontowana na podwoziach Alko-AMC, Mercedesa Sprintera i Forda Transita.
W ofercie LMC znajdziemy także eleganckie, duże przyczepy. Przestrzeń, wykończenie i wygoda zaspokajają potrzeby wymagających caravaningowców. Do wyboru mamy różne modele i różne rozwiązania wnętrza. Tu, podobnie jak w kamperach, materiały obiciowe mebli powleczone są specjalną warstwą teflonową służącą zabezpieczeniu przed wnikaniem brudu.
W 1991 roku markę przejął Erwin Hymer, znany producent kamperów pod własnym nazwiskiem. Nazwa LMC (czyli skrót: Lord Münsterland Caravan) pozostała, choć zmieniła się nazwa fabryki na „LMC-Caravan GmbH”. Od tego momentu, luksusowymi kamperami i przyczepami firma zdobywa europejskie rynki.
Wybór najważniejszych dat w historii LMC
1966
Wilhelm Saure z Herdecke przejmuje firmę Austermann w Sassenberg, w której produkuje się legendarne małe przyczepy „Knospe“. Powstaje “Wilhelm Saure KG”.
1970
Powstanie firmy zatrudniającej pracowników.
1974
Rozpoczęcie współpracy z firmą Karmann w Rheine. Produkcja modeli: Münsterland, Lord. Stan zatrudnienia: 100 osób.
1978
Przeniesienie części produkcji do Warendorf, gdzie produkuje się także kampery. Obroty: ok. 50 milionów marek, zatrudnienie: 200 osób.
1980/81
Nowe wyposażenie w fabryce w Sassenberg. Powstanie „LMC-Lord Münsterland Caravan GmbH”.
1985
Wielki sukces w sprzedaży linii Münsterland, Luxus, Münsterland-Dominant, Lord i Lord Exquisit. Zwiększenie eksportu, obroty ok. 65 milionów marek, zatrudnienie: 300 osób.
1986
Rozpoczęcie produkcji kamperów LIBERTY (typ Alkowa) i zdobycie tym modelem rynku.
1989
Koniec budowy nowej hali produkcyjnej w Sassenberg o powierzchni 8000 metrów kwadratowych. Cała produkcja zostaje przeniesiona do Sassenberg.
1990
Wzrost obrotów do 150 milionów marek i zatrudnienia do 620 osób.
1991
Przejęcie firmy przez Erwina Hymera - „LMC-Caravan GmbH”.
1991
LMC produkuje przyczepy i kampery marki TEC, która należy do grupy Hymera.
1994
Zakończenie przeniesienia firmy TEC z Mühlheim do nowej fabryki w Sassenberg.
1995
Rozpoczęcie produkcji kampera klasy A 6900 I na podwoziu Fiata Ducato.
1996
Rozpoczęcie produkcji modelu 6900 I jako LMC na podwoziu Mercedesa.