Choć oferta sklepów z wyposażeniem caravaningowym jest imponująca, nadal nie wszystko można w nich dostać. Zwłaszcza jeśli poszukujemy rozwiązań zaprojektowanych pod konkretne modele pojazdów. Przekonali się o tym Mela i Paweł, którzy odbili się od ściany, próbując doposażyć swojego ukochanego VW Californię.
– Mimo historii sięgającej lat 50., akcesoriów przeznaczonych stricte do klasycznej konstrukcji volkswagena właściwie na polskim rynku nie było. A mowa o aucie, którego możliwości możemy rozszerzyć tylko za pomocą specjalistycznych akcesoriów – zwracają uwagę. – Tymczasem działające w Polsce sklepy oferują głównie rozwiązania do klasycznych, znacznie większych kamperów, więc znalezienie tak specyficznych dodatków było w naszym kraju niemożliwe.
Mela i Paweł wzięli sprawę w swoje ręce, inicjując projekt Californiashop – de facto sklep internetowy, w którym VW Californię doposażyć można w liczne akcesoria przydatne zarówno w trasie, jak i na kempingu, te praktyczne i te ozdobne. Lub łączące jedno z drugim, jak choćby kolorowy, wodoodporny kaptur na namiot dachowy, zaprojektowany w odpowiedzi na trudne warunki atmosferyczne poza sezonem.
Zarówno kaptur CaliKap, jak i wiele innych dostępnych w sklepie produktów zostało od początku do końca zaprojektowanych i stworzonych przez Melę i Pawła.
– Niektóre z nich wykonują dla nas zaprzyjaźnione szwalnie, ale część produkujemy we własnym zakresie w nowo zorganizowanej szwalni – dopowiadają. – Pozwala to nam na jeszcze lepszą kontrolę jakości wydawanych artykułów i do minimum skraca czas wdrażania poprawek na etapie prototypowania. Coraz częściej przyjmujemy do realizacji zamówienia indywidualne, skrojone na miarę i potrzeby naszych klientów.
Artykuł pochodzi z numeru 3 (105) 2022 r. magazynu „Polski Caravaning”.
Chcesz być na bieżąco? Zamów prenumeratę – teraz jeszcze taniej i szybciej.