Sypialnia w poprzek do kierunku jazdy, wykusze poszerzające po obu stronach karoserii i zupełnie inna stylistyka wnętrza – to najważniejsze zmiany w porównaniu do prezentowanego poprzednio modelu GT 600.
Volkswagen Crafter 4×4 ze średnim rozstawem osi i takim też dachem (L2H2) to nadal kompaktowy kampervan o długości poniżej 6 m. Jest bazą kampervana – najnowszej propozycji firmy SprintCar z okolic Wejherowa. Tu także „na piętrze” mamy 2-osobową sypialnię. Zupełnie inaczej zaaranżowano jednak tył pojazdu. Zamiast wzdłużnego materaca jest szerokie łóżko dla 2 osób, więc na postoju pokład będzie gościnny dla 4-osobowej załogi.
I ta propozycja została przygotowana na zimowe podróże. Wnętrze jest izolowane termicznie 19-milimetrowej grubości materiałem w technologii Armaflex, a podłoga 25-milimetrowym styrodurem. Wzmocnione ogrzewanie postojowe to Truma Diesel 6 E, więc o mocy 6 kW + 900 W, jest zintegrowane z 10-litrowym bojlerem ciepłej wody. Jest też np. izolowany i podgrzewany zbiornik wody „szarej” (75 l). Inwerter Whisper Power o mocy 2000/4000W pure sinus w połączeniu z panelami dachowymi o mocy 300 W gwarantują niemałą autonomię. Obustronnie laminowana lekka sklejka to główny budulec użyty do realizacji zabudowy kempingowym, ale np. szafki podsufitowe są lakierowane na kolor biały. Przytulności dodaje pełna tapicerka wnętrza. Zamiast dwuosobowej ławki dla pasażerów zainstalowano pojedyncze fotele z regulacją.
Fot. SprintCar
Artykuł pochodzi z numeru 5 (113) 2023 r. magazynu „Polski Caravaning”.
Chcesz być na bieżąco? Zamów prenumeratę – teraz jeszcze taniej i szybciej.