artykuły

podrozePODRÓŻE
ReklamaBilbord Ubezpieczenia
Program lojalności w obiektach Grupy Valamar
  fot. Fot. www.camping-adriatic.com

Program lojalności w obiektach Grupy Valamar

Czas czytania 2 minuty

Planowanie wakacji jest w tej chwili obarczone wielką niepewnością i niewątpliwie stanowi wyzwanie dla ośrodków wczasowych. Najnowsze szczegóły dotyczące istniejących i przyszłych rezerwacji na wiodących kempingach w Chorwacji powstały w odpowiedzi na panującą sytuację. 

Pośród kempingów w Chorwacji największą popularnością cieszą się te zgromadzone pod marką Camping Adriatic by Valamar. Mowa nie tylko o miejscówkach dla fanów caravaningu rozlokowanych od Istrii, przez wyspę Krk, aż po Dubrownik. Firma Valamar Riviera jest przecież także właścicielem marki Valamar Hotels & Resorts. A to aż 25 hoteli i resortów. Dla goszczących tu powstał program lojalnościowy Valamar Plus Club. Jak każdy program lojalnościowy, także ten został stworzono w celu nagradzania wierności gości obiektów kwaterunkowych. I właśnie ten program zyskał teraz na elastyczności.

W sytuacji panującej pandemii hotele, ośrodki wypoczynkowe i kempingi firmy Valamar zostały zamknięte do 30 kwietnia 2020 roku. Co z fanami caravaningu, którzy chcieliby po tym terminie zaplanować podróż do Chorwacji? Czekają ich korzystniejsze warunki programu lojalnościowego, którego wspólnym mianownikiem jest dalece idąca elastyczność.

Elastyczne warunki rezerwacji 

Nowe rezerwacje to wakacje bez ryzyka! Tak głosi komunikat firmy.

- Dla wszystkich pobytów do 28 czerwca 2020 roku gwarantujemy bezpłatną zmianę terminu przyjazdu lub odwołanie rezerwacji do 48 godzin przed planowanym przyjazdem na miejsce przeznaczenia - informuje Željko Kukurin, dyrektor generalny Valamar Riviera.

ReklamaProgram lojalności w obiektach Grupy Valamar 1
- Na okres po 28 czerwca 2020 r. oferujemy również elastyczne warunki, włącznie za zmianę daty przyjazdu lub anulowania rezerwacji do 14 dni przed planowanym przyjazdem.

A co z dotychczas dokonanymi rezerwacjami? Otóż dla wszystkich rezerwacji, również tych bezzwrotnych (mowa o „płatnościach z góry"), jeżeli tylko planowany termin przyjazdu przypada przed 30 kwietnia 2020 r., można zmienić datę przyjazdu lub bezpłatnie anulować taką rezerwację. Więcej o zasadach anulowania rezerwacji można znaleźć TUTAJ


Rafał Dobrowolski31.03.2020
Obserwuj nas na Google News Obserwuj nas na Google News