Tegoroczna edycja targów Tour Salon zaplanowana jest na 24-26 września, a zatem odbędzie się już po sezonie wakacyjnym. Tym bardziej wybrzmi cel, jaki stawiają sobie organizatorzy, a mianowicie promocja polskich regionów, polskich atrakcji i zachęta do realizacji podróży również poza sezonem.
Hasło przewodnie targów „Odkryj smak przygody” stanowi kwintesencję planów związanych z targami Tour Salon, które mają inspirować oraz zachęcać do odkrywania nie tylko nowych kierunków, ale także nowych pasji i nowych sposobów spędzania wolnego czasu. Wydarzenie koncentruje się na turyście indywidualnym, szukającym odpowiedzi na pytania „dokąd?”, „po co?”, „jak?”.
Szczególna uwaga zostanie poświęcona w tym roku podróżom po Polsce, miejscom doskonale znanym, jak i tym, które nie mają jeszcze odpowiedniej rozpoznawalności turystycznej. Organizatorzy będą zachęcać do podróżowania i odrywania walorów turystycznych miejsc przez cały rok, bowiem – jak podkreślają, a pod czym podpisujemy się i my – Polska to kraj, który zachwyca przez 365 dni w roku. Również wystawcy promowani są przez 12 miesięcy w ramach programu #PolskaDoPoznania.
Dariusz Muślewski, dyrektor grupy produktów odpowiedzialny za Tour Salon:
Przypomnijmy, że tegoroczna edycja targów Tour Salon odbędzie się równolegle z jednym z największych wydarzeń związanych z turystyką caravaningową w naszym kraju – targami Caravans Salon. Zachęcamy do udziału!Podczas Tour Salon chcemy razem z wystawcami i partnerami zachęcać do aktywnego wypoczynku, koncentrując się mocno na promocji polskich regionów, choć mamy nadzieję, że nie zabraknie też wystawców zza granicy – mamy już pierwsze zapytania. Aby wesprzeć branżę turystyczną, będziemy też podejmować działania, by stymulować ruch turystyczny również poza sezonem wakacyjnym, zwłaszcza z wykorzystaniem bonu turystycznego.