targiTARGI

Ponad 135 tys. osób na targach Poznań Motor Show 2017

Czas czytania 3 minuty
 fot. Bartłomiej Ryś

Powoli opada „kurz bitewny” po największych targach motoryzacyjnych w Polsce. Targach, trzeba to powiedzieć, przede wszystkim rekordowych - i to pod wieloma różnymi względami. Podsumowanie?

Zacznijmy od liczb.

W dniach od 06 do 09 kwietnia, Poznań Motor Show:

- odwiedziło 135 023 miłośników motoryzacji, którzy
- przemierzając 10 pawilonów i teren otwarty, odwiedzili
- 170 wystawców, którzy zaprezentowali;
- 60 polskich samochodowych premier;
- 2 auta koncepcyjne
- oraz wydanych zostało ponad 750 akredytacji.

Motor Show to gigantyczna impreza, która ponownie przyciągnęła tłumy chętnych z całego kraju. Jak mówią sami organizatorzy:

Wiedząc, jak bardzo jesteśmy różni, jak różne mamy upodobania i potrzeby, staraliśmy się, by Poznań Motor Show był odpowiedzią na Wasze potrzeby. Wiedząc, że targi robimy dla Was, przygotowaliśmy taką ofertę, która powinna zadowolić Każdego. Tematyczne strefy i salony: samochodowy, motocyklowy, caravaningowy i truck są właśnie pokłosiem Waszych głosów.

Salon karavaningowy

To, co dla nas najważniejsze, znajdowało się na trzech halach wystawowych. To znaczy - miało się znajdować według zapowiedzi reklamowych. Prawda była „nieco” inna - okazało się, że akcenty karawaningowe można było znaleźć chociażby na stanowisku Volkswagena, gdzie prezentowano dwa modele: nowego Craftera i Multivana Californię. Tuż obok - nowa Skoda Kodiaq, która jest wręcz idealnym pojazdem do ciągnięcia przyczep kempingowych. Takich momentów karawaningowcy mogli na targach wyczuć całkiem sporo - chociażby podczas premiery nowego modelu Volvo XC60. Jest świetny.

ReklamaPonad 135 tys. osób na targach Poznań Motor Show 2017 1
Przejdźmy jednak do hal wystawowych poświęconych karawaningowi. Pojawili się wszyscy czołowi producenci i dystrybutorzy. Zwiedzający mogli zapoznać się najnowszymi modelami przyczep (od tych największych do tych najmniejszych), kamperów (letnich i zimowych, automatów i wersji manualnych), busów przerobionych na kampery oraz akcesoriów niezbędnych w podróży.

Dla nas były to targi rekordowe, jesteśmy bardzo zmęczeni, ale sprzedaliśmy praktycznie wszystko, co przywieźliśmy na targi - mówili przedstawiciele firmy Balcamp.

W podobnym tonie wypowiadały się osoby z innych firm. Zwiedzających nie brakuje, z roku na rok zainteresowanie taką formą spędzania czasu jest coraz większe, więc nie dziwi fakt, że potencjalnych kupujących również jest coraz więcej.

Polski Caravaning też tam był

Nasza redakcyjna gromadka była obecna na targach przez wszystkie dni. Mogliście nas spotkać jeżdzących po halach (na przeróżnych urządzeniach), przeprowadzających wywiady, robiących zdjęcia, rozmawiających z Czytelnikami. Mieliśmy własne stanowisko, na którym prezentowaliśmy nie tylko jedynego na świecie kampera-cabrio, ale także sporą liczbę rozwiązań od partnerów, którzy z nami współpracują. Wszystkie te spotkania oceniamy jako bardzo owocne zwłaszcza kiedy słyszymy, że biznesy idą świetnie i rozwijają się dobrym kierunku.

Przez kolejne dni będziemy prezentować materiały związane z targami Motor Show (dotychczas mogliście podziwiać ekspozycję Hobby, przeczytać o małżeństwie, które samo zbudowało swój kamper czy też zapoznać się z nowym Crafterem).

Do zobaczenia za rok! Kolejna edycja Poznań Motor Show już od 5 do 8 kwietnia 2018 roku.