Marka Hobby, producent kamperów i rodzinnych przyczep kempingowych, pochwaliła się niezwykle udanym wystąpieniem na targach CMT w niemieckim Stuttgarcie. To tam zdobyła ona Europejską Nagrodę Innowacyjności (European Innovation Award) za najlepszy marketing oraz PR.
Co więcej, ankieta Czytelników jednego z największych niemieckich czasopism branżowych potwierdziła, że bardzo bogata oferta marki na sezon 2020 okazała się prawdziwym hitem. Głosujący zwrócili uwagę przede wszystkim na przyczepy z serii ONTOUR oraz PREMIUM. Zaskoczeniem nie będzie kiedy napiszemy, że zwrócono szczególną uwagę na bardzo dobrze przygotowaną ofertę przyczep dla rodzin. To właśnie one doceniają chociażby pakiet Hobby-Komplett, czyli seria akcesoriów i dodatków zawartych już w cenie podstawowej.
Ogromna liczba zwiedzających i przede wszystkim liczne umowy handlowe, które zostały zawarte na targach potwierdzają nasz pogląd, że podążamy właściwą ścieżką rozwoju - powiedział Holger Schulz, dyrektor zarządzający firmą Hobby.
Czy młodzi, czy seniorzy, czy pary lub rodziny - każdego dnia wystawy, od pierwszego do ostatniego dnia, duża liczba odwiedzających gromadziła się na stoisku Hobby by dowiedzieć się więcej o naszych produktach lub po prostu kupić kampera lub przyczepę.
Co doceniają Klienci, zarówno w Niemczech jak i w Polsce? Szeroką gamę produktów, bardzo nowoczesny design, ale przede wszystkim bezkonkurencyjny stosunek jakości do ceny w porównaniu do innych producentów.
Wśród kamperów dużym powodzeniem cieszyły się modele OPTIMA ONTOUR i OPTIMA ONTOUR EDITION.Kapituła targów, ale też dziennikarze (w tym reprezentanci Polskiego Caravaningu) przyznali nagrodę European Innovation Award za najlepszą, ogólnoeuropejską kampanię marketingową dotyczącą wprowadzenia na rynek nowych samochodów kempingowych.