To już naprawdę w najbliższym tygodniu, dokładnie 26 stycznia. Targi branżowe CMT w Stuttgarcie doczekały się transformacji do formy cyfrowej, znajdując miejsce w wirtualnej przestrzeni.
Organizator wychodzi tym samym naprzeciw branży turystycznej dopasowując formułę do wymagań internetowych, łącząc wystawców z mediami, gośćmi, kontrahentami i kupującymi.
Program targów jest obecnie na bieżąco rozszerzany, wraz z kolejnymi wystawcami zdecydowanymi na nową formułę. Nagrania prezentacji będą dostępne na stronie CMT Digital do połowy lutego. Program prezentacji karawaningowych zostanie również przetłumaczony na język angielski, a preferowany język będzie można wybrać zaraz po uruchomieniu transmisji. Na te chwilę udział zadeklarowało prawie 2200 wystawców branży turystycznej, w tym tak znane marki jak Adria, Buerstner, Alde, czy Knaus.
Więcej informacji znaleźć można na witrynie CMT Messe – Stuttgart .