artykuły

podrozePODRÓŻE
ReklamaBilbord Ubezpieczenia
Dlaczego kochamy Chorwację?

Dlaczego kochamy Chorwację?

Czas czytania 2 minuty

Gwarancja dobrej pogody, piękny kraj sam w sobie, smaczne jedzenie, świetne kempingi i stosunkowo niedaleka odległość od Polski. Analizując dane, które mamy dostępne za pomocą naszych facebookowych profili (ale też dowiadując się od naszych Czytelników bezpośrednio np. na targach) wiemy, że kochacie Chorwację i wielu z Was wybiera się właśnie tam w tym roku. Krótki, niespełna 3-minutowy spot reklamowy Chorwacji właśnie zdobył prestiżową nagrodę. Nie dziwimy się Jury - pokazuje on prawdziwe piękno tego kraju.

Decyzją amerykańskiego jury Citizine Networks i National Association of Broadcasters (NAB)film promocyjny Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej „Ambasadorzy chorwackiej turystyki“ otrzymał DATA nagrodę prestiżową „Travel Video Awards“ w kategorii „Best Video by a Tourism Organization“.  Został doceniony nie tylko przez jury, ale także przez publiczność, która w głosowaniu online wytypowała go jako najlepszy promocyjny spot turystyczny w 2017 roku. 

Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 9 kwietnia 2018 roku,  w centrum Las Vegas w obiekcie House of Blues. Nagrodę wręczoną przez założyciela i prezesa Zarządu Citizine.tv Philipa DeBevoisea, osobiście odebrał dyrektor Centrali Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej, Kristjan Staničić.

Ta nagroda stanowi dowód na dobrze przeprowadzone pozycjonowanie Chorwacji na rynkach międzynarodowych, a także jest potwierdzeniem rozwoju w prezentowaniu potencjału turystycznego naszego kraju na całym świecie. Szczególnie jestem dumny z mojego zespołu w Ministerstwie Turystyki, który potraktował projekt innowacyjne i razem z Chorwacką Wspólnotą Turystyczną stworzył film promocyjny, którego jakość doceniła światowa branża - powiedział Minister Turystyki Republiki Chorwacji,

ReklamaDlaczego kochamy Chorwację?  1
Gari Cappelli, który pogratulował wszystkim, którzy poprzez stworzenie tego projektu przyczynili się do promocji Chorwacji jako atrakcyjnej destynacji turystycznej, która poprzez dywersyfikację oferty na wybrzeżu i na kontynencie przyciąga turystów ze wszystkich stron świata.  


Bartłomiej Ryś13.04.2018
Obserwuj nas na Google News Obserwuj nas na Google News