Ciemnogranatowy SP 710 to kolejny kamper zabudowany przez firmę Balcamp, tradycyjnie na podwoziu Mercedesa Sprintera.
Tym razem do zabudowy zdecydowano się na wersję ze 130-konnym dieselem oraz manualną skrzynią biegów. Wbrew obiegowym opiniom, że jest to za mała jednostka do tak dużego auta (przypomnijmy, pojazd ma długość 6,9 m i waży 3 tony), ta wersja silnikowa bardzo dobrze sobie radzi. Do tej pory Balcamp stosował minimum wersje ze 167-konnym silnikiem, bardzo często sprzężonym z automatyczną skrzynią biegów 7-G Tronic Plus.
Wnętrze to niemal tradycyjny układ firmy Balcamp, z obracanymi przednimi fotelami, dwoma miejscami przy stoliku, z łazienką i kuchnią w środkowej części oraz dużym łóżkiem w kształcie litery „U” na tyłach pojazdu. Dodatkowe miejsce do spania uzyskujemy, opuszczając stół na teleskopowej nodze – to rozwiązanie, dzięki któremu możemy podróżować Mercedesem w 4 osoby.
Meble wykonano z najlepszych materiałów, w przypadku tego modelu – forniru z egzotycznego drewna. To, co wyróżnia produkty firmy Balcamp, to fakt, że meble są przykręcane i przyklejane bezpośrednio do konstrukcji pojazdu, dzięki czemu pojazdy tego producenta są podczas jazdy niezwykle ciche.
Balcamp zadbał również o komfort podczas podróży. Zmodyfikowana deska rozdzielcza z ręcznie szytą, najwyższej jakości skórą oraz pomalowane na beżowo oryginalne plastyki nawiązują do klasy premium samochodów osobowych. A na ścianach – nakrapiana jasna eko-skóra.
W pojeździe znalazły się ponadto elektrycznie opuszczane szyby, elektrycznie ustawiane lusterka boczne, klimatyzacja półautomatyczna, fabryczne radio oraz tempomat. Całość podświetlana jest LED-ami.Parametry
Cena: 309.149 PLN brutto
Artykuł pochodzi z numeru 2(71) 2016 Polskiego Caravaningu