artykuły

prezentacje-pojazdowPREZENTACJE POJAZDÓW
ReklamaBilbord Ubezpieczenia
J7 PHEV zrewolucjonizuje koszty podróżowania?

J7 PHEV zrewolucjonizuje koszty podróżowania?

Czas czytania 2 minuty

Chiński producent ogłosił, że wkrótce na polskim rynku zadebiutuje hybrydowy SUV, który ustanowi nowy trend wysokiej wydajności i dalekiego zasięgu. Pojazd ma być optymalnym wyborem dla fanów podróżowania dzięki możliwości podwójnego tankowania „benzyną i prądem”.

Pojazd ma 4500 mm długości, 1865 mm szerokości, 1680 mm wysokości i 2650 mm rozstawu osi. Brak na razie informacji – z jakimi przyczepami poradzi sobie chiński SUV. Wiemy natomiast, że J7 PHEV zredefiniuje granice technologii hybrydowej ze zużyciem paliwa na poziomie 4,7 l na 100 km przy równoczesnym generowaniu energii. Z napędem typu plug-in ma deklarować się zasięgiem całkowitym ponad 1300 km oraz czysto elektrycznym zasięgiem ponad 106 km, ustanawiając nowy trend wysokiej wydajności i dalekiego zasięgu.

Układ napędowy składa się z kombinacji mocy, czyli wysokowydajnego silnika hybrydowego 1.5TGDI +, automatycznej skrzyni biegów dedykowanej dla hybryd oraz wsparcia hybrydowego akumulatora i systemu zarządzania akumulatorami. W rezultacie model posiada liczne zalety w wielu aspektach, takich jak bardziej wydajna moc, ekonomiczne zużycie energii i wysoki standard bezpieczeństwa. System Super Hybrydowy O&J zastosowany w J7 PHEV to futurystyczne rozwiązanie technologii hybrydowej opracowane przez OMODA&JAECOO na bazie niemal 20-letniego doświadczenia i solidnego fundamentu technologicznego firmy macierzystej CHERY w rozwijaniu hybryd. Nowy model dostosowano do potrzeb skomplikowanego i zmieniającego się międzynarodowego rynku.

ReklamaJ7 PHEV zrewolucjonizuje koszty podróżowania? 1
O marce OMODA & JAECOO

OMODA & JAECOO to pionierska marka motoryzacyjna należąca do wiodącego chińskiego producenta samochodów, Grupy CHERY. Koncern oferuje różnorodną gamę pojazdów, w tym SUV-y typu crossover i miejskie SUV-y terenowe. Pierwotnie w Polsce otwartych będzie 20 salonów w głównych miastach – pierwszym jest Warszawa. Producent planuje łącznie otworzyć w Polsce około 40 takich punktów. Dodatkowym atutem jest fakt, że salony będą jednocześnie autoryzowanymi serwisami.

Fot. Biuro Prasowe OMODA w Polsce


Michał Żak26.07.2024
Obserwuj nas na Google News Obserwuj nas na Google News