Wystarczy mieć telefon komórkowy, by udostępniać zdalnie ekspertom widok w czasie rzeczywistym i bez zwłoki uzyskać potrzebną pomoc. Cel? Likwidacja jak największej liczby problemów w czasie rzeczywistym. Póki co z nowej propozycji Centrum Obsługi Klienta pierwsi zaczną korzystać fani caravaningu za Oceanem.
Najnowsza propozycja firmy Lippert Components Inc. (Lippert) to wsparcie techniczne, ale też łatwość zamawiania części zamiennych lub komponentów, a też dochodzenia gwarancji. A wszystko odkąd Centrum Obsługi Klienta uruchomiło funkcję Visual Remote Assistant (VRA), która pozwala klientom szybko i łatwo komunikować się z personelem wsparcia poprzez wideokonferencje i zdjęcia, więc w tzw. rzeczywistości mieszanej.
- Nasz wizualny, zdalny asystent on-line zrewolucjonizuje podejście do komfortu korzystania z rozwiązań marki Lippert - powiedziała Lora Carleton, nadzorująca wdrożenie nowej technologii w Centrum Obsługi Klienta firmy Lippert w USA.
Platforma wsparcia nie wymaga pobierania aplikacji. Podczas wideokonferencji klienci mogą na bieżąco omawiać problemy, których doświadczają, ilustrując wszystko w formie plików wideo i zdjęć.
- I zamiast opisywać, w czym problem, nasz personel ma od początku podgląd w czasie rzeczywistym. Oprogramowanie może nawet odczytywać długie i złożone numery części i nr VIN, więc tych informacji też nie trzeba podać ustnie przez telefon - powiedziała Lacey Ray, kierownik projektu w Centrum Obsługi Klienta.
Dodajmy, że Lippert to globalny dostawca technologiczny branży caravaningowej. Z ponad 140 zakładami produkcyjnymi, zatrudnieniem na poziomie 15 tys. osób i centrami dystrybucyjnymi zlokalizowanymi w Ameryce Północnej i Europie dostarcza szeroki wachlarz wysoko zaawansowanych technicznie komponentów dla wiodących producentów pojazdów kempingowych, by wspomnieć np. podnoszone dachy sypialne. Od kilku lat amerykański gigant przejmuje europejskich graczy w branży caravaningowej, a niedawno zainwestował w magazyn centralny dla rynku UE zlokalizowany we Włoszech.Fot. Firma Lippert Components Inc. (Lippert)