artykuły

aktualnosciAKTUALNOŚCI
ReklamaBilbord - acsi voucher 2025
Lippert i nowy standard wsparcia klientów

Lippert i nowy standard wsparcia klientów

Czas czytania 2 minuty

Wystarczy mieć telefon komórkowy, by udostępniać zdalnie ekspertom widok w czasie rzeczywistym i bez zwłoki uzyskać potrzebną pomoc. Cel? Likwidacja jak największej liczby problemów w czasie rzeczywistym. Póki co z nowej propozycji Centrum Obsługi Klienta pierwsi zaczną korzystać fani caravaningu za Oceanem.

Najnowsza propozycja firmy Lippert Components Inc. (Lippert) to wsparcie techniczne, ale też łatwość zamawiania części zamiennych lub komponentów, a też dochodzenia gwarancji. A wszystko odkąd Centrum Obsługi Klienta uruchomiło funkcję Visual Remote Assistant (VRA), która pozwala klientom szybko i łatwo komunikować się z personelem wsparcia poprzez wideokonferencje i zdjęcia, więc w tzw. rzeczywistości mieszanej.

- Nasz wizualny, zdalny asystent on-line zrewolucjonizuje podejście do komfortu korzystania z rozwiązań marki Lippert - powiedziała Lora Carleton, nadzorująca wdrożenie nowej technologii w Centrum Obsługi Klienta firmy Lippert w USA.

Platforma wsparcia nie wymaga pobierania aplikacji. Podczas wideokonferencji klienci mogą na bieżąco omawiać problemy, których doświadczają, ilustrując wszystko w formie plików wideo i zdjęć.

- I zamiast opisywać, w czym problem, nasz personel ma od początku podgląd w czasie rzeczywistym. Oprogramowanie może nawet odczytywać długie i złożone numery części i nr VIN, więc tych informacji też nie trzeba podać ustnie przez telefon - powiedziała Lacey Ray, kierownik projektu w Centrum Obsługi Klienta.

ReklamaLippert i nowy standard wsparcia klientów 1
Dodajmy, że Lippert to globalny dostawca technologiczny branży caravaningowej. Z ponad 140 zakładami produkcyjnymi, zatrudnieniem na poziomie 15 tys. osób i centrami dystrybucyjnymi zlokalizowanymi w Ameryce Północnej i Europie dostarcza szeroki wachlarz wysoko zaawansowanych technicznie komponentów dla wiodących producentów pojazdów kempingowych, by wspomnieć np. podnoszone dachy sypialne. Od kilku lat amerykański gigant przejmuje europejskich graczy w branży caravaningowej, a niedawno zainwestował w magazyn centralny dla rynku UE zlokalizowany we Włoszech.

Fot. Firma Lippert Components Inc. (Lippert)


Rafał Dobrowolski
Rafał Dobrowolski
Krótkie formy dziennikarskie to mój żywioł. Lubię dostarczać codziennych informacji dla magazynów motoryzacyjnych - czasem udaje mi się zainspirować doniesieniami na potrzeby portalu polskicaravaning.pl
10.02.2023 zdjęć 1
Obserwuj nas na Google News Obserwuj nas na Google News