Znany producent luksusowych samochodów, będący częścią amerykańskiego koncernu General Motors, pokazał na targach CES 2022 w Las Vegas swą wizję salonki.
InnerSpace to dwuosobowy, elektryczny i w pełni autonomiczny luksusowy pojazd. Pełna autonomia pozwala zrzucić z siebie odpowiedzialność za kontrolę nad pojazdem, podczas gdy spektakularny design i zaawansowane technologie mają dostarczyć pasażerom spersonalizowane doświadczenia. To dziś wizja, ale po upływie dekady może się okazać, że Cadillac zadebiutuje w przemyśle caravaningowym.
To kolejny pomysł w portfolio pojazdów Cadillac Halo Concept. Wspomnijmy tu, że rok temu koncern pokazał minivana SocialSpace, którego pokład zaaranżowano dla 6 osób. Tym razem mamy premierę dwuosobowej salonki z panoramicznym szklanym dachem. Co ciekawe, po otwarciu drzwi otwiera się również dach, a siedzenia wychylają się na zewnątrz.
Do dyspozycji pasażerów tego promu kosmicznego jest wyświetlacza LED SMD, który umożliwia pasażerom wybór spośród tematów związanych z zaangażowaniem w rzeczywistość rozszerzoną i rozrywkę dla powiększania dobrego samopoczucia podczas podróży.
- Elektryfikacja i autonomiczna jazda fundamentalnie zmienią rolę pojazdów i doświadczenia użytkowników naszych samochodów - powiedział Bryan Nesbitt, szef działu projektantów w koncernie Cadillac.
- Badamy, w jakim kierunku to pójdzie, a dzięki tym innowacyjnym koncepcjom coraz bardziej przybliżamy się do wizji podróży przywodzącej skojarzenia z doznaniami zabiegów wellness, dając naszym klientom najwyższy luksus.
To dziś jeszcze wizja, ale bardzo poważnie zrealizowana, gdy zwrócić uwagę na zasilanie pokładu pojazdu. InnerSpace ma bezprzewodowy system zarządzania energią, więc poszczególne moduły akumulatorów mogą być rozproszone w pojeździe. Taka koncepcja pozwoliła projektantom zoptymalizować kabinę pod kątem jej przestronności.Fot. Cadillac