Podwozie: Fiat Ducato z ramą AL-KO (low-frame)
Silnik standardowy: 2,2 l MultiJet diesel, 140 KM (opcjonalnie 160 lub 180 KM), Euro VI-e
Skrzynia biegów: 6-biegowa manualna lub 9-biegowa automatyczna
Napęd: na przednią oś
DMC: 3 500 – 4 500 kg (w zależności od wariantu)
Maksymalna masa przyczepy: do 2 000 kg
Miejsca do jazdy: 4
Miejsca do spania: 4–5
(w zależności od układu, np. 650 HS, 720 EB, 740 QB)
Długość: ok. 6 990 – 7 500 mm
Szerokość: 2 320 mm
Wysokość: 2 900 mm
Wysokość wnętrza: 2 000 mm
Łóżko nad kabiną: opuszczane elektrycznie — pełnowymiarowe, wygodne
Sypialnia tylna: do wyboru — łóżko centralne queen-size, dwa pojedyncze lub łóżko francuskie
Salon: komfortowy z dużym stołem, sofami i obrotowymi fotelami kapitańskimi
Kuchnia: płyta gazowa, lodówka do 160 l, szuflady soft-close, funkcjonalny układ zabudowy
Łazienka: oddzielna kabina prysznicowa, toaleta kasetowa, ergonomiczna przestrzeń
Garaż tylny: wysoki, pojemny, dwustronny dostęp — idealny na rowery i sprzęt turystyczny
Zbiornik wody czystej: ok. 150 l
Zbiornik wody szarej: ok. 100 l
Ogrzewanie: Truma Combi 6 (powietrzne + bojler), opcjonalnie system wodny ALDE
Butle gazowe: 2 × 11 kg
Instalacja elektryczna: akumulator pokładowy, ładowarka 230 V, USB/12 V, opcjonalne panele solarne i przetwornica
Izolacja: konstrukcja bez drewna, podwójna ogrzewana podłoga — pełna gotowość zimowa
Panoramiczna szyba czołowa — jasny, przestronny salon
Rolety i moskitiery we wszystkich oknach
Meble soft-close, wysokiej jakości tapicerka, oświetlenie LED
Automatyczne stopnie wejściowe, szerokie drzwi z moskitierą
Systemy wspomagania jazdy: ESP, Hill Holder, Traction+, Crosswind Assist, kamera cofania
Opcje: klimatyzacja postojowa, markiza, telewizja, pakiety stylistyczne i komfortowe
od ok. 110 000 € brutto
czyli od ok. 485 000 zł brutto, zależnie od długości, silnika i wyposażenia
Eura Mobil Integra Line to komfortowy, dopracowany i przestronny kamper integra, idealny dla podróżników oczekujących wysokiej jakości, pełnej izolacji zimowej i ergonomicznego wnętrza. Stabilna rama AL-KO, bogate wyposażenie, solidne wykonanie oraz wybór układów sypialnych sprawiają, że to jedna z najbardziej uniwersalnych i atrakcyjnych integr w klasie premium.
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:
W pigułce
Powierzchnia mieszkalna
Kuchnia
Łazienka
Strefa sypialni
Technologia pokładowa
Podwozie
Z zewnątrz
WYPOSAŻENIE SPECJALNE/PAKIETY:
Podwozie Fiata
Część zabudowy
Cena NIE zawiera podatku akcyzowego 3,1% - silniki do 2,0 dcm; 18,6% - silniki powyżej 2,0 dcm.
Do ceny należy doliczyć koszty transportu campera do Polski.
Przedstawiona oferta cenowa ma charatker informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.
Cena ostateczna uzależniona jest od indywidualnej konfiguracji pojazdu względem potrzeb klienta.