Citroen Tracer Citroën

PORÓWNANIE KAMPERÓW

Poznaj mocne i słabsze strony wybranych kamperów. W każdej chwili możesz zmienić jeden z trzech wybranych modeli.

W niektórych przypadkach (starsze modele) możemy nie dysponować wszystkimi informacjami.
Dodaj kampera do porównania.
Kliknij tutaj.
Dodaj kampera do porównania.
Kliknij tutaj.
Cena podstawowa

Parametry

Producent
Model
Podwozie
Rok modelowy
Moc silnika
Poj. Silnika
Liczba miejsc do jazdy
Liczba miejsc do spania
Długość (mm)
Szerokosć (cm)
Wysokość (cm)
Wersja zimowa
Rodzaj zabudowy
Paliwo
Skrzynia biegów
Tempomat
Rok produkcji
Systemy wspomagania jazdy
DMC (kg)
Obrotowe fotele
Wielofunkcyjna kierownica
Alufelgi
Elektryczne lusterka
Zawieszenie pneumatyczne
Pneumatyczne podpory poziomujące
Ładowność (kg)
Poduszki powietrzne
Kamera cofania
Maksymalna masa przyczepy (kg)
Kolor przedniego zderzaka
Zestaw głośnomówiący
Nawigacja
Oświetlenie led
Centralny zamek
Masa w stanie gotowości do jazdy (kg)
Przebieg (km)

Zabudowa

Ogrzewanie rodzaj
Butla gazowa
Dual/mono control
Moskitiera w drzwiach
Markiza
Rolety okien przednich
Bagażnik rowerowy
Szerokość drzwi wejściowych
Podwójna podłoga
Antena DVB-T
Solar

Kuchnia i łazienka

WC/Łazienka
Prysznic
Pojemność lodówki/zamrażalnika (l)
Pochłaniacz
Piekarnik
Kuchenka gazowa
Zlew
System wentylacji SOG

Wnętrze

Łóżko z przodu
Klimatyzacja postojowa
Telewizor
Urządzenia multimedialne
Radio
Układ tylnego łóżka
Gniazda USB

Media

Akumlator
Przetwornica
Zbiornik wody szarej (l)
Zbiornik wody czystej (l)
Dodatki
58 000 €
LMC
Tracer Citroën
Citroen
2026
140 KM
2200 cm3
4
4
6980 mm
2320 mm
2900 mm
półintegra
diesel
manualna
2026
-
3500 kg
opcja
-
kierowcy i pasażera
opcja
opcja
-
-
truma
dwie
dual
opcja
opcja
-
70 cm
opcja
razem
-
centralny
-
L

LMC Tracer – półintegra na bazie Citroëna (2026)

LMC Tracer to nowoczesny kamper półzintegrowany łączący lekką konstrukcję, solidną izolację i funkcjonalny układ wnętrza. Zbudowany na podwoziu Citroëna Jumper z oszczędnym silnikiem 2.2 BlueHDi, oferuje komfort całorocznych podróży i sensowną ładowność — idealny dla par i rodzin szukających kompaktowej, ale pełnowymiarowej zabudowy.


Silnik i podwozie

  • Podwozie: Citroën Jumper, napęd na przednią oś, zawieszenie dostosowane do zabudowy kempingowej.

  • Silnik: 2.2 BlueHDi diesel, pojemność 2 199 cm³, moc 140 KM (ok. 103 kW), norma Euro 6e.

  • Skrzynia biegów: manualna 6-biegowa (w tej konfiguracji przyjmujemy manual; automat bywa niedostępny lub bardzo rzadki).

  • DMC (dopuszczalna masa całkowita): 3 500 kg.

  • Masa własna (gotowy do jazdy): ok. 2 900 kg (±5%).

  • Ładowność: ok. 600 kg.

  • Rozstaw osi: ok. 4 035 mm (dla długości ~7,0 m).

  • Maks. masa przyczepy (hamowanej): do 2 000 kg.

  • Systemy wspomagania: ABS, ESC, asystent ruszania pod górę, czujniki ciśnienia w oponach; poduszki powietrzne kierowcy i pasażera.


Wymiary zewnętrzne (mm)

  • Długość: 6 980 mm

  • Szerokość: 2 320 mm

  • Wysokość: 2 900 mm

Wnętrze (mm)

  • Wysokość wnętrza: 2 080–2 160 mm (w zależności od strefy)


Miejsca do jazdy i do spania

  • Miejsca do jazdy: 4 (opcjonalnie 5).

  • Miejsca do spania: 4 — tylne łóżka + opuszczane łóżko nad salonem (opcjonalnie); w wersji bez łóżka opuszczanego: 2–3.


Układ wnętrza

  • Sypialnia tylna: dwa łóżka pojedyncze z możliwością połączenia w szerokie łoże małżeńskie (ok. 1 980–2 050 × 800 mm każde) lub wariant z łóżkiem „French/queen” (zależnie od konfiguracji).

  • Salon: obrotowe fotele kierowcy i pasażera, kanapa w układzie „L”, duży stół z regulacją.

  • Kuchnia: 2-palnikowa kuchenka gazowa, zlew, lodówka ~132–140 l (z zamrażalnikiem), rozkładany blat i głębokie szuflady.

  • Łazienka: wersja „combi” (toaleta + prysznic) lub z oddzielnym prysznicem w dłuższych konfiguracjach.

  • Garaż tylny: pojemny, z dwustronnym dostępem; nośność typowo do 250–300 kg.


Wyposażenie i komfort

  • Lekka, dobrze izolowana konstrukcja (ściany/dach z GRP), termoizolowana podłoga.

  • Oświetlenie LED w całym wnętrzu, liczne punkty USB/12 V/230 V.

  • Akumulator pokładowy AGM ~95 Ah; możliwość rozbudowy (drugi akumulator, panele fotowoltaiczne).

  • W kabinie: klimatyzacja, tempomat, radio z Bluetooth, wielofunkcyjna kierownica; opcje: kamera cofania, czujniki parkowania.

  • Stolarka z miękkim domykiem, solidne okucia, moskitiery i rolety we wszystkich oknach.


Ogrzewanie i instalacje

  • Ogrzewanie: Truma Combi 6 (gazowe, powietrzne, 6 kW) z bojlerem ciepłej wody;
    opcjonalnie Truma Combi 6E (gaz + grzałki 230 V) lub pakiet zimowy (izolowane/przygrzewane zbiorniki).

  • Woda:

    • Świeża: ok. 120 l (ok. 20 l dostępne podczas jazdy),

    • Szara: ok. 95 l.

  • Gaz: 2 × 11 kg butle w dedykowanej szafce z wentylacją.

  • Instalacje: łatwy dostęp serwisowy, zawory spustowe wewnątrz strefy ogrzewanej.


Szacunkowa cena katalogowa – 2026

  • Wersja standardowa (Citroën, 3,5 t): ok. 66 000–71 000 € brutto
    (orientacyjnie ~54 000–58 000 € netto; finalna kwota zależy od pakietów i kursów).


LMC Tracer (Citroën) to kamper dla tych, którzy chcą mieć „wszystko w jednej bryle”: zwinność auta dostawczego, realny komfort czterech miejsc noclegowych, mocne ogrzewanie i solidną izolację na zimę — oraz sensowną ładowność przy DMC 3,5 t. Świetny jako uniwersalny, całoroczny towarzysz zarówno na długie trasy, jak i krótsze wypady.

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
brak danych
brak
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
brak danych
brak