artykuły

wiadomosciWIADOMOŚCI
ReklamaBilbord - ACSI
Drugie wcielenie kampera Hobby MAXIA VAN

Drugie wcielenie kampera Hobby MAXIA VAN

Czas czytania 3 minuty

Kampervan na podwoziu furgonu VW Crafter będzie miał swój debiut na targach CMT w Stuttgarcie. MAXIA VAN 680 DT ma być przytulnym pokładem dla podróżujących w pojedynkę lub dla dwójki fanów caravaningu.

Niemiecka marka Hobby przygotowała drugi projekt kampervana MAXIA VAV. I ten bazuje na długim nadwoziu (6.836 mm) z wysokim dachem, dzięki czemu w środku gwarantuje przestrzeń o wysokości 205 cm. W odróżnieniu jednak do modelu 680 ET, ten najnowszy powstał z myślą o maksymalnie dwójce podróżnych. Kamper zadebiutuje na targach CMT w Stuttgarcie w dniach 12–21 stycznia 2024. Pierwsze modele będą dostępne u dealerów wiosną w cenach od 89 750 euro.

Co dziś wiemy o najnowszej propozycji? Wnętrze MAXIA VAN 680 DT jest bardzo przytulne – uwagę zwracają dominujące formatki obić z szarego filcu V-Flex i elegancki design szafek w fakturze jasnego drewna orzechowego. Dominującym motywem stylizacyjnym jest Hygge. Słowo hygge określa duński minimalizm. To koncepcja urządzania wnętrz gwarantujących przytulność i bezpieczeństwo, ale też szczęście płynące z drobnych detali.

Sercem i duszą prezentowanego modelu jest przestrzeń z tyłu. Główna sypialnia w zaledwie kilku prostych krokach zamienia się w gościnny salon, by po zmierzchu stanowić przytulny kącik wypoczynkowy w kształcie litery U. Równie szybko powstaje tu mobilne miejsce do pracy zdalnej, a dzięki regulowanym siedziskom i podnóżkiem łatwo tu przyjąć relaksacyjną pozycję. Na czas snu powstaje tu sypialnia na całej szerokości pojazdu. Równie dobrze można skonfigurować sypialnię w układzie dwóch tapczanów – każdy o wymiarach 200 x 86 cm. A stolik na regulowanej nodze? Gdy stół nie jest używany, można go łatwo schować w podwójnej podłodze, która jest zdobyczą nie do przecenienia.

ReklamaDrugie wcielenie kampera Hobby MAXIA VAN 1
Przygotowany na niskie temperatury

Już w standardzie MAXIA VAN 680 DT będzie dobrze przygotowany dla fanów zimowego caravaningu. Ogrzewanie postojowe to mocny model TRUMA Combi D 6, co w połączeniu z podwójną podłogą i wysoce wydajną izolacją blaszanego poszycia ma zapewnić przytulny pokład podczas najbardziej siarczystych mrozów. Za izolację poszycia odpowiadają struktury Cellofoam – te są nie tylko o właściwościach hydrofobowych, co w 60% pochodzą z recyklingu.

Czy to dłuższe wakacje, praca w trasie, czy też spontaniczne wypady za miasto – pokład najnowszego kampera marki Hobby ma być zawsze gotowy na zmiany. Skądinąd w przeciwieństwie do dobrze znanego modelu, tu akurat zamiast drugiego rzędu siedzisk, mamy do dyspozycji bardzo obszerną szafę ubraniową, więc miejsca do przechowywania jest nadspodziewanie dużo. W pełni gotowy do jazdy kamper (zbiornik świeżej wody to 100l, a szarej 90 l) ma ładowność przynajmniej 300 kg.

Fot. Hobby


Michał Żak10.01.2024 zdjęć 3
Obserwuj nas na Google News Obserwuj nas na Google News