I zrobi to bardzo mądrze, bo za pośrednictwem Internetu i portali społecznościowych - podaje portal ttg.com.pl. Polska Organizacja Turystyczna będzie promować nasz kraj w Unii Europejskiej, Stanach Zjednoczonych oraz państwach azjatyckich.
Prezes POT, Robert Andrzejczyk, w rozmowie z IAR zaznaczył, że aż 75% turystów przybywających do naszego kraju to obywatele Unii Europejskiej. Organizacja, uruchamiając szereg promocji, nie skupi się wyłącznie na krajach Wspólnoty. Celem będą m.in. kraje azjatyckie, z którymi nasz kraj ma dogodne połączenia lotnicze. Mowa tu o np. Japonii, Chinach czy Korei Południowej. Ważnym celem będzie również Izrael.
„To jest najszybciej rosnący rynek przyjazdów zagranicznych do Polski” – powiedział Robert Andrzejczyk.
Już na wiosnę ponownie zobaczymy hasła #VisitPoland. W ramach tej akcji, do naszego kraju zapraszani będą podróżnicy-blogerzy, którzy poprzez internetowe relacje będą promować wypoczynek w Polsce. W tym roku kampania będzie będzie skierowana przede wszystkim do użytkowników Instagrama.
„Obrazki, krótkie komentarze plus kulinaria. Kulinaria to jest to na co chcemy postawić w 2019 roku i Instagram jest do tego doskonałym narzędziem.” – powiedział Robert Andrzejczyk.
Więcej na ttg.com.pl