artykuły

podrozePODRÓŻE
ReklamaBilbord - ACSI przedsprzedaż 2025
Widok na molo w Sopocie. Kurorty nadmorskie przeżywają w sezonie prawdziwe oblężenie
Widok na molo w Sopocie. Kurorty nadmorskie przeżywają w sezonie prawdziwe oblężenie

Polska wyda 50 mln na promocję kraju za granicą

Czas czytania 1 minuta

I zrobi to bardzo mądrze, bo za pośrednictwem Internetu i portali społecznościowych - podaje portal ttg.com.pl. Polska Organizacja Turystyczna będzie promować nasz kraj w Unii Europejskiej, Stanach Zjednoczonych oraz państwach azjatyckich.

Prezes POT, Robert Andrzejczyk, w rozmowie z IAR zaznaczył, że aż 75% turystów przybywających do naszego kraju to obywatele Unii Europejskiej. Organizacja, uruchamiając szereg promocji, nie skupi się wyłącznie na krajach Wspólnoty. Celem będą m.in. kraje azjatyckie, z którymi nasz kraj ma dogodne połączenia lotnicze. Mowa tu o np. Japonii, Chinach czy Korei Południowej. Ważnym celem będzie również Izrael. 

„To jest najszybciej rosnący rynek przyjazdów zagranicznych do Polski” – powiedział Robert Andrzejczyk.

Już na wiosnę ponownie zobaczymy hasła #VisitPoland. W ramach tej akcji, do naszego kraju zapraszani będą podróżnicy-blogerzy, którzy poprzez internetowe relacje będą promować wypoczynek w Polsce. W tym roku kampania będzie będzie skierowana przede wszystkim do użytkowników Instagrama. 

„Obrazki, krótkie komentarze plus kulinaria. Kulinaria to jest to na co chcemy postawić w 2019 roku i Instagram jest do tego doskonałym narzędziem.” – powiedział Robert Andrzejczyk.

Więcej na ttg.com.pl


Bartłomiej Ryś09.01.2019
Obserwuj nas na Google News Obserwuj nas na Google News