ReklamaA1 - katalog ACSI

PODRÓŻE

miesiąc temu  08.04.2020, ~ Krzysztof Dulny   

Hasztag #traveltomorrow wykorzystuje w swoich działaniach coraz więcej podmiotów związanych z turystyką.

Hasztag #traveltomorrow wykorzystuje w swoich działaniach coraz więcej podmiotów związanych z turystyką.

#TravelTommorow to kolejne po #StayHome hasło, które przewija się nie tylko przez media społecznościowe. Do zostania w domu dzisiaj, aby jutro móc swobodnie ruszyć w podróż i wesprzeć w ten sposób podmioty związane z turystyką, zachęca m.in. Światowa Organizacja Turystyki.

Jak argumentuje sekretarz generalny UNWTO Zurab Polilokaszwili, turystyka niejednokrotnie udowodniła, że stanowi główną siłę napędową międzynarodowego ożywienia gospodarczego i już teraz musimy zacząć przygotowywać się do budowy fundamentów pod przyszłą turystykę.

Nasza reakcja musi być szybka, spójna i zjednoczona, abyśmy wszyscy mogli wkrótce ponownie wyruszyć w podróż i zrobić to w sposób bezpieczniejszy, bardziej zrównoważony i pełen szacunku, wyciągając wnioski z obecnego kryzysu.

Na stronie Organizacji czytamy ponadto: „(...) turystyka wykazała niezrównaną zdolność do wyjścia z kryzysu. Ponadto sektor jest w wyjątkowej pozycji, aby prowadzić szersze ożywienie społeczne, stymulować wzrost gospodarczy, tworzyć miejsca pracy i przekształcać życie.”

Aby zapewnić utrzymanie podstawowych wartości turystyki, UNWTO zwołało Globalny Komitet ds. Kryzysu w Turystyce. Jego rola sprowadza się do wspierania współpracy między narodami oraz między sektorem publicznym i prywatnym. Potrzeba wsparcia finansowego i politycznego dla sektora turystycznego to tylko jedno z promowanych przez Komitet zaleceń.

Pod kampanią #TravelTomorrow podpisuje się coraz większa liczba państw, miast, ośrodków i przedsiębiorstw związanych z turystyką, o mediach i osobach prywatnych nie wspominając.

Źródło: tur-info.pl

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 1

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 1
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony