PREZENTACJE POJAZDÓW

miesiąc temu  07.09.2018, ~ Bartłomiej Ryś   

Turbodoładowany silnik o mocy 180 KM z bezpośrednim wtryskiem i ośmiobiegową automatyczną przekładnią dla kompaktowego SUV-a Opla.

Marka wprowadza do stylowego modelu Grandland X nowy zespół napędowy z najwyższej półki. Przyjemny dla oka samochód sportowo-użytkowy (SUV) zostanie wyposażony w nowy turbodoładowany silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem dostępny z płynnie działającą ośmiostopniową automatyczną przekładnią. Dzięki zaawansowanemu układowi oczyszczania spalin zawierającemu filtr cząstek stałych (GPF), wykonana w całości z aluminium jednostka napędu PureTech zapewnia nie tylko wysokie osiągi, ale i niską emisję spalin. Turbodoładowany silnik 1.6 z bezpośrednim wtryskiem z systemem start/stop (zużycie paliwa: 7,2-7,1 l/100 km w cyklu miejskim; 5,0-4,9 l/100 km w cyklu pozamiejskim; 5,8-5,7 l/100 km i 132-130 g/km CO2 w cyklu mieszanym) spełnia wymogi przyszłej normy emisji spalin Euro 6d-TEMP.

Czterocylindrowy silnik o pojemności 1.6 z dwoma wałkami rozrządu i czterema zaworami na cylinder osiąga maksymalną moc 133 kW/180 KM przy 5500 obr./min. oraz maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy jedynie 1750 obr./min. Prężna jednostka dodatkowo wyróżnia się szybką reakcją przepustnicy. Grandland X z tym silnikiem przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 8 sekund i osiąga maksymalną prędkość 222 km/h. Połączenie układu zmiennych faz rozrządu oraz zmiennego skoku zaworów umożliwia płynną regulację częstotliwości otwierania zaworu i ustawienia rozrządu. Przekłada się to na zmniejszenie zużycia paliwa i emisji spalin.

Nowy wysokiej klasy silnik będzie dostępny także w modelu Grandland X w ekskluzywnej wersji „Ultimate”, obejmującym w standardzie szereg komfortowych elementów wyposażenia. Sportowy i elegancki SUV jeszcze skuteczniej przyciąga wzrok dzięki 19‑calowym dwukolorowym aluminiowym obręczom kół oraz srebrnym relingom dachowym. Dobre samopoczucie zapewnią również ergonomiczne fotele, z opcją podgrzewania z przodu i na skrajnych miejscach z tyłu, podgrzewana kierownica, a także liczne i supernowoczesne funkcje wspomagające kierowcę oraz systemy multimedialne.

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 1

  • 1
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony