Najlepszy wygląd zewnętrzny, najlepsza koncentracja na grupie docelowej oraz najlepsza kampania marketingowa i PR. Aż w trzech kategoriach zajęła pierwsze miejsce nowa przyczepa kempingowa Hobby w konkursie European Innovation Award 2022.
Międzynarodowe jury specjalistów doceniło przede wszystkim wyjście marki naprzeciw grupie docelowej, dla której caravaning oznacza wolność i niezależność. Stąd wykorzystywany w materiałach promocyjnych motyw dziewiczej plaży, jak również sama nazwa przyczepy. Słońce, morze, piasek, wiatr, trawy na wydmach – jak żadna inna przyczepa kempingowa Beachy uosabia klimat dzikiej plaży.
– Nowe pokolenie miłośników caravaningu pragnie elastyczności, spontaniczności i indywidualności – zwraca uwagę Frank Maukel, szef marketingu i PR w firmie Hobby. – To właśnie do tych pragnień odwołujemy się, wykorzystując naturalne materiały nawiązujące do drewna dryfującego i trawy na plaży.
Pod względem wizualnym Beachy wyróżnia się na tle innych przyczep. To połączenie kampera i pierwszej przyczepy kempingowej, którą zbudował samodzielnie Harald Striewski – założyciel Hobby. Jurorom spodobała się do tego stopnia, że przyznali jej złoto w kategorii designu zewnętrznego. Kompaktowa konstrukcja i jej charakterystyczne, zaokrąglone kształty opracowane zostały we współpracy z duńską projektantką Anne Halskov i specjalistą od lekkiej konstrukcji Ross Design. Na uwagę zasługują również duże drzwi, dzięki którym można się cieszyć widokiem, nie ruszając się z łóżka.