Kompaktowych wymiarów kampery zyskują na popularności. Propozycję w tym segmencie rynku ma również Chausson.
Seria S to zabudowy półzintegrowane, które charakteryzuje szerokość wynoszącą 2,1 m oraz wysokość 2,75 m. Mowa więc o kamperach wielkości vana. Co zyskujemy? Kubaturę, która w półintegrach – w odróżnieniu do vana – nie "schodzi się ku górze". Pełnowymiarowa łazienka przy zachowaniu wygody ciągu komunikacyjnego? Jak najbardziej! Do dyspozycji są również liczne szafki oraz szafa ubraniowa z drążkiem. Miłośnicy rowerów, sprzętów wodnych oraz innych gadżetów umilających wyjazd docenią sporych rozmiarów garaż.
Seria S reprezentowana będzie przez 2 modele. Pierwszy, najbardziej kompaktowy, to S514 o długości 6 metrów i łóżkiem poprzecznym z tyłu. Drugi to model S697 o długości 6,59 m, z łóżkami wzdłużnymi. Co istotne dla rynku polskiego, kampery zabudowane są na bazie Forda Transita – zyskujemy więc na niższym podatku akcyzowym.
Oprócz kompaktowych wymiarów nową serię S charakteryzuje również bardzo atrakcyjna cena wyjściowa. Zamysłem producenta było stworzenie kamperów o prostej zabudowie i niezbędnym wyposażeniu, które umożliwi wygodne podróżowanie i bytowanie. Każdy model możemy wyposażyć w pakiet zimowy Arctic, rolety Remis w szoferce, czy też pakiet z silnikiem 170 KM i systemem multimedialnym X-Zent. Ciekawą opcją jest również 6-biegowa automatyczna skrzynia biegów. Ceny rozpoczynają się już od 42 865 euro netto.
Kampery z nowej serii można już zobaczyć u autoryzowanego dealera marki Chausson w Pszczynie – firmie Transa-M. Szczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej www.chausson-kampery.pl.