Obie propozycje to pojazdy oferujące maks. 7 miejsc siedzących i 4 miejsca do spania. Cztery fotele w przestrzeni pasażerskiej zamontowane są na listwach, co umożliwia przesuwanie ich oraz wypinanie w zależności od potrzeb. Dach jest podnoszony, dzięki czemu w kamperach można przebywać w pozycji stojącej. Tak uzyskaną przestrzeń można w razie potrzeby zamienić w dwuosobowe łóżko, a komfortowy sen możliwy jest dzięki piankowemu materacowi oraz moskitierom w namiocie dachowym – dotyczy to obu zabudów.
Pojazdy wyposażone zostały w fabryczne układy klimatyzacji i ogrzewania. Dodatkowe ogrzewanie postojowe działa niezależnie od pracy silnika, zasilane paliwem z głównego zbiornika. Na wyposażeniu kamperów znajdziemy również dodatkowy akumulator, przetwornicę, system zabezpieczeń elektrycznych i gniazda 12 V/230 V/USB 5 V. Nie zabrakło oczywiście możliwości podłączenia do zewnętrznego źródła prądu.
Zarówno kampery na bazie VW, jak i Mercedesa Vito wyposażone są w kompresorową lodówkę, stalowy zlewozmywak ze szklaną pokrywą i płytę indukcyjną – można więc mówić o pełnoprawnej kuchni. Zabrakło niestety miejsca na łazienkę, tym niemniej zewnętrzny prysznic znajdziemy w obu pojazdach. Oba można też doposażyć w toaletę turystyczną.
Artykuł pochodzi z numeru 5 (107) 2022 r. magazynu „Polski Caravaning”.
Chcesz być na bieżąco? Zamów prenumeratę – teraz jeszcze taniej i szybciej.