Design, komfort i bezpieczeństwo. Kampervan Hobby na VW Crafterze
Czas czytania 4 minuty
Premiera tego kampervana ze stajni Hobby miała miejsce podczas zeszłorocznych targów Caravan Salon w Düsseldorfie. Maxia Van, zbudowany na podwoziu VW Craftera, to pierwszy owoc współpracy marki z Volkswagenem.
Ten pojazd łączy najnowszą technologię z przytulnym stylem skandynawskim. To kamper mocny, wygodny i wyposażony w wiele inteligentnych funkcji, ale też zwrotny i kompaktowy. Maxia Van to dowód na to, że rzekome przeciwieństwa mogą być czasem idealnym połączeniem. Furgon na bazie craftera charakteryzuje się nie tylko przejrzystą i elegancką estetyką, ale także zaawansowaną technologią. – Wraz z Maxia Van zwracamy się do grupy klientów, którzy koncentrują się na podróżowaniu i dynamice jazdy, ale nie chcą iść na kompromis w kwestii stylu i komfortu – mówi dyrektor zarządzający Hobby Bernd Löher. Co nie ma prawa się nie podobać, to wykończenie wnętrza. Jasne drewno orzechowe, elementy ścienne w kolorze grafitowo-szarym, białe meblościanki i styl otwartego pomieszczenia, a ponadto szara powłoka filcowa V-Flex na suficie i ścianach oraz nowocześnie ukształtowane klapy szafek. – Nasi klienci mają bardzo dużą świadomość wzornictwa, doceniają wyraźne linie, nowoczesne kształty i zestawienie kolorów – podkreśla Löher. – Jako producent kamperów i przyczep kempingowych z północnych Niemiec mamy naturalne powinowactwo ze Skandynawią, a tym samym bliski jest nam styl „hygge”, który odzwierciedliliśmy już w przyczepach Maxia, a który wraz z Maxia Van wprowadzamy do segmentu furgonów. Ponieważ klienci chcą pojazdu, który jest tak samo wygodny jak ich własny dom.
Komfort zapewniają zarówno przemyślane przestrzenie do przechowywania, jak i kompaktowa łazienka ze zintegrowanym prysznicem i toaletą. Również kuchnia zaprojektowana została sensownie, z 90-litrową lodówką kompresorową, 2-palnikową kuchenką ze zlewozmywakiem i rozkładanym blatem. Wysuwane siedzenie wyposażone jest w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa i można je przesuwać zarówno do przodu, jak i na boki. Nastrojowe oświetlenie, ogrzewanie Truma Combi 6 oraz wysoce skuteczną izolację Cellofoam docenimy zwłaszcza podczas jesienno-zimowych eskapad. Łóżka są aż 3: 2 z tyłu plus 1 w kabinie. W wersji dmc 3,5 t to kamper idealny dla par, z kolei aż 4 osoby będą mogły ruszyć w podróż Maxia Vanem w opcjonalnej wersji dmc 3,85 t. Cały pojazd ma 6,8 m długości i 2 m szerokości. To dużo. Jeszcze kilka słów o bazie, za którą posłużył VW Crafter 2,0 l TDI 177 KM z 8-biegowym automatem i technologią start-stop. Nie zabrakło najnowszych systemów wsparcia kierowcy, jak kamera cofania, system wykrywania zmęczenia kierowcy, ostrzeżenie o zjechaniu z pasa ruchu czy automatyczna kontrola odległości do 160 km/h wraz z ogranicznikiem prędkości, oświetleniem i czujnikami deszczu. – Bezpieczna jazda, design i komfort. Wysokiej jakości wnętrze i VW Crafter jako podstawa sprawiają, że Maxia Van jest luksusowym modelem w segmencie furgonów – podsumowuje dyrektor zarządzający Hobby. Maxię Van 680 ETzakupimy w cenie od 89 750 euro.
Artykuł pochodzi z numeru 5 (107) 2022 r. magazynu „Polski Caravaning”.
Informujemy, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności (dostępną w regulaminie). W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.
Nowe zapisy w Polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.
Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym użytkownikom.
Zapraszamy Cię do zapoznania się ze zmienioną Polityką prywatności (dostępną w regulaminie).