Wyjątkowy kamperek Złomek Domek - ToscaVAN Z01 Unique One na sprzedaż
Długo się nad tym zastanawiałem, czy pierwszego Złomka zostawić jeszcze na kolejny rok, czy nie. Jako, że budowa Złomka van Dakar dobiega powoli końca i to nim zaplanowaliśmy jechać do Dakar, to zapadła decyzja, że pierwszy Złomek po niemal 4 latach idzie do sprzedaży. Mam nadzieję, że trafi w dobre ręce i ktoś będzie o niego dbał nie gorzej niż my.
Cena podana w GBP!
Więcej o kamperku…
Kamper model ToscaVAN – Z01 Unique One, to na pewno wyjątkowy, niepowtarzalny, samowystarczalny kamperek. Data produkcji vana (bazy) to grudzień 2005, pierwsza rejestracja 2006. Zabudowa rok 2014. Pełna relacja z zabudowy oczywiście dostępna na moim blogu, więc wszystko jak na dłoni. No może nic nie napisałem na temat zabezpieczeń itp. O tym dowie się tylko kupujący. ;)
Aktualny przebieg, to ok. 192,5 tys kilometrów, oczywiście kierownica po lewej (europejskiej – polskiej) stronie, 4 miejsca siedzące, łóżko double bed, składane na sofę – podkowę.
Idealny na długie wakacje, albo do mieszkania i podróżowania na pełny etat. No albo dla cyfrowych nomadów, jako, że ma specjalnie zaprojektowane, wygodne biuro z drukarką itd. Oczywiście WIFI.
W pełni samowystarczalny energetycznie (600W paneli, zabudowany agregat, centralne ogrzewanie z wodnym ogrzewaniem podłogi). Bardzo ekonomiczny. Koszt miesiąca kamperowania (życia w tym kamperze) w Hiszpanii to ok. 30-50 zł. Pisałem o tym wiele razy. Oczywiście nie licząc jedzenia i przejeżdżanych kilometrów.
Wyposażenie:
– 200Ah – 400Ah akumulatory
– 600W panele solarne
– przetwornica pełny sinus 3000W/1500W
– 12V, 230V gniazda
– radio bluetooth + subwoofer
– centralny zamek + pilot+ immobiliser
– alarm z GSM
– elektryczne lusterka, szyby
– regulowane fotele kapitańskie w kabinie
– 150l zbiorniki wody czystej
– regulowane oświetlenie LED
– bagażnik rowerowy na 3 rowery
– sejf
– barek na ok. 12 – 15 butelek
Kuchnia:
– 2 palnikowa płyta Amica z odcięciem gazu i piezo
– piekarnik (zasilany z wbudowanego agregatu)
– zlew z kranami
– układ filtracji wody Brita P1000 z kranem
– 20l bojler
– kompresorowa lodówka 92l
– mini winiarnia z wieszakiem na prawdziwe szklane kieliszki
– wyciąg kuchenny
Łazienka:
– obrotowa toaleta chemiczna Thetford
– osobna kabina prysznicowa
– elektrycznie chowana w ścianie umywalka
– wyciąg łazienkowy
– SOG czyli system wentylacji kasety – zero zapachów w kamperze.
Zimowa wersja zawiera:
– centralne ogrzewanie, 2 grzejniki, ogrzewanie podłogowe wodne
– podwójna izolacja (styrodur/zamknięta wełna + alufox)
– izolowany zbiornik i węże
– izolowana termicznie i akustycznie kabina pasażerska
Czy to wszystko? Oczywiście, że nie. Czyli co jeszcze?
– kino domowe 50” – projektor DLP
– kamera cofania + 7″ elektroniczne lusterko
– kamera – rejestrator CCTV
– wbudowana nawigacja 7″
– pneumatycznie zawieszenie z separacją stron
– wbudowany agregat 230V
– panel kontrolny
– garaż/bagażnik
– podwójne łóżko Double Bed z wentylowanymi materacami i opcją materac miękki/twardy
– wersja VIP – mini biuro z drukarką, faksem, ksero, wifi
– i jeszcze pewnie kilka innych rzeczy, o których teraz zapomniałem.
W lipcu, zaraz po powrocie z zimowania na południu, w kamperze wymienione zostały: wszystkie elementy zwieszenia, które miały luzy, wszystkie filtry w tym paliwa, powietrza itd. pasek alternatora oraz kupione 5 szt. nowe opony 225/70 15C. Kamper ma aktualne badania MOT do sierpnia 2019.
W ostatni miesiącu kamper został odświeżony – nowiutkie tapicerki, wymiana najbardziej ubrudzonych tapet oraz kapitalne sprzątanie i serwis wszystkich urządzeń na pokładzie. Również przeprojektowałem odrobinę tylną sofę. Podniosłem podłogę przy „podkowie” o 5 cm i doszedł nowy, wielki schowek na pościel. Materace również zostały przeprojektowane. Teraz można sobie wybrać czy chcemy spać na miękkim czy twardym materacu. Jak kto lubi :).
Wszystko na tą chwilę działa jak nówka sztuka. Co wymagało naprawy czy wymiany zostało naprawione. Kamperek jest oczywiście 100% suchy, sprawny, po przeglądzie i dosłownie gotowy do drogi. Przygotowany jak dla mnie, bo faktycznie do końca nie wiedziałem, czy pojedziemy na zimowanie tym czy Złomkiem van Dakar. Teraz tylko wlać paliwo i w drogę.
Dlaczego sprzedaję? Bo jak wiecie, kończę budowę kolejnego Złomka van Dakar, którym przed zimą planujemy ruszyć do Afryki i po wszelkich kalkulacjach jednak nie opłaca mi się trzymać i opłacać kosztów dwóch kamperków (podatek drogowy, ubezpieczenie, parking)
Jeżeli interesuje Cię zakup tego kampera, to podaj swoją propozycję, a ja ją rozważę. Może być na FB. Oczywiście zastrzegam sobie odpowiedź tylko na rozsądne propozycje. ;)
Mogę również rozważyć przyjęcie większego vana (blaszaka) w rozliczeniu.
Aha, kamperek pomimo, że ma kierownicę po lewej (prawidłowej stronie) jest od wielu lat na blachach brytyjskich i ma silnik o pojemności 2,8 HDI.
Kontakt/link do mojego konta FB: