Sprzedam VW T5.1 (zmieniony na T6) w wersji 4x4 Rockton, który jest dla mnie bardziej hobby niż służącym samochodem do jazdy. Auto do 2020 r. jeździło w Niemczech, gdzie głównie na autostradach zrobiło przebieg (wszystko udokumentowane). W Polsce przejechało ok. 50 tys. km, przy czym w od 2023 roku przebieg to ok. 15 tys. km (wyprawa do Skandynawii, Rumunii, Ukrainy). Samochód ma całą historię serwisową, jest bezwypadkowy.
Samochód jest po licznych przeróbkach i doposażeniu, zarejestrowany jako specjalny - kempingowy. Wszystko jest na bieżąco naprawiane na oryginalnych częściach w serwisie VW w Tychach. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat zrobiony został:
- remont silnika (wymiana całego osprzętu),
- wymienione zostały amortyzatory,
- wymiana chłodnicy EGR,
- nowe tarcze i klocki;
- wymiana kolumny kierownicy;
- wymiana alternatora.
Auto jest świeżo po przeglądzie (dwa tygodnie temu) - wymiana oleju, filtrów itp.
W tym roku nastąpiła zmiana przodu na T6 ze światłami Full Led, a dwa tygodnie temu dodane zostały halogeny w zderzaku (z doświetlaniem zakrętów). Wymieniłem drzwi przesuwne na nowe, bo było lekkie wgniecenie po otarciu w garażu podziemnym).
Wewnątrz wymieniona ławka z przodu na fotel kapitański, z obrotnicą i podłokietnikami.
W tym roku zamontowana została stalowa osłonę silnika, relingi, z belkami bagażnika dachowego, nowy akumulator hotelowy AGM 80 MAh, przetwornica VOLT 1500/3000 (pełny sinus).
Samochód jest cały zaizolowany (izolacja Armaflex i mata butylowa), na dachu są zainstalowane dwa panele solarne, podłączone do przetwornicy VICTRON i akumulatora hotelowego AGM. Akumulator hotelowy jest też ładowany w czasie jazdy). Są zrobione podłączenia do zewnątrz umożliwiające ładowanie na kampingu.
Auto ma fabryczne Webasto, radio z wyświetlaczem dotykowym z CarPlay. Zamontowane jest zabezpieczenie antykradzieżowe Author ID. Auto ma całe wyposażenie kamerowe (dwa zbiorniki na czystą wodę oraz jeden na szarą), lodówka, złącze prysznicowe, meble ze sklejki, oświetlenie LED w całym samochodzie, wiele wyjść USB, a także 230V.
Obecnie planowałem podłączenie blokady mechanizmu (zamontowany został cały układ, a trzeba jedynie podłączyć węże wysokiego ciśnienia, przycisk na desce, oraz przeprogramować komputer). Obecnie jestem umówiony w VW na wymianę kluczyka i programowanie immobilaisera, bo stary klucz jest już mocno powycierany (FV już zapłacona). Planuję także wymianę akumulatora rozruchowego a także oklejenie całego auta folią PPF (termin już umówiony).
Na wszystkie naprawy mam faktury i rachunki. Auto można w każdym czasie oglądać w Katowicach.
To jest samochód dla pasjonata, który pozna jego prawdziwą wartość. Sprzedaję, bo mam już zamówiony T6.1 California, którą zamierzam przerobić na off-road.