Auto jest obecnie w okolicach Tarragony. Volkswagen T4 w oryginalnej wersji Multivan z podnoszonym dachem. Czas zamknąć pewien rozdział w życiu i oddać moje cudowne autko w dobre ręce. Zmieniam na coś większego. Możliwa zamiana.
INFORMACJE PODSTAWOWE:
Data pierwszej rejestracji – Marzec 1994;
Rejestracja w kraju – Kwiecień 2012 – jedyny właściciel – 6 lat;
Sprowadzony na własną rękę z Niemiec;
W kraju przejechał 90 000 km (15 tys./rok);
SAMOCHÓD SPECJALNY KEMPINGOWY – PODNOSZONY DACH;
Zarejestrowany na 6 osób – kanapa + fotel tyłem + dwa fotele z podłokietnikami;
Silnik 1.9 TD 1896 ccm 50,00 kW (68 KM);
PRZEBIEG 402 000 km;
Badania techniczne ważne do 30.05.2018;
OC do Kwietnia 2018 (mam 29 lat i płacę 1000 PLN z Assistance);
Masa 1705 kg;
KOLOR oryginalnie BIAŁY – obecnie NIEBIESKI;
Przyciemniane szyby (wysokiej jakości folia);
Opony Letnie – 2016 – przebieg ok. 30 000;
Felgi stalowe z kołpakami
STAN AKTUALNY:
SILNIK:
Pali bez problemów nawet na mrozie; nie tłucze się i chodzi równo; puszcza na zimno biały dymek ale po kilku minutach znika; zaślepiony zawór EGR; prędkość przelotowa 110 km/h (spalanie 7 litrów, przyjemnie); prędkość maksymalna 125 km/h (spalanie 8 litrów, średnio-komfortowe doznania).
BLACHA:
Blacha nie jest idealna i wymaga uwagi; stare auto, trzeba jeździć i używać a nie zwracać uwagi na rdze; podszybie lekko koroduje z tyłu i z przodu (trzeba patrzeć z bliska); nadkola nie ruszone; progi wymagają zabiegów kosmetycznych; podwozie w stanie dobrym, ewentualne poprawki lewego progu; 4 zimy spędził w Hiszpanii (możliwy odbiór auta w Hiszpanii).
ZAWIESZENIE:
W bardzo dobrym stanie; jeździ równo nie znosi; komfort jazdy i szumy znośne do 110 km/h; nic się nie tłucze.
DUŻE NAPRAWY:
Regenerowana pompa i wtryski wraz z wymianą uszczelki dekla i szklanek – kwiecień 2017; skrzynia biegów (regeneratka) z kwietnia 2016; rozrząd z marca 2016 (371 000 tys. – ma zrobione 30 tys.); kompletna wymiana zawieszenia (amortyzatory, sprężyny, gumy, sworznie, drążki, końcówki) marzec 2016; sprzęgło – marzec 2016; układ wydechowy z 2015.
WYPOSAŻENIE:
Podnoszony dach z miejsce do spania (oświetlenie i materac gąbkowy, materiał w dobrym stanie); szósty fotel za kierowcą; wspomaganie kierownicy; dużo schowków; zamykana półka nad kanapą; przyciemniane szyby (wysokiej jakości folia); oświetlenie ledowe; dodatkowy akumulator; oryginalne firanki boczne i na przednią szybę; radio; ogrzewanie tyłu z silnika; siedzenia wyposażone w podłokietniki; rozkładana kanapa (z możliwością spania); obracany fotel pasażera; rozkładany stolik; otwierana/przesuwna boczna szyba po obu stronach; hak.
DODATKOWO:
bagażnik dachowy THULE z małym BOXEM; szafka kuchenna z miejscem na butlę i palnik (wpinana w miejsce fotela za kierowcą). gratis kuchenka i hiszpańska butla plus gary.
AUTO NIE MA (i nie ma się co psuć):
Ogrzewania postojowego i klimatyzacji; markizy; poduszek powietrznych i ABS.
FAQ - Busik jest niebieski ponieważ został raz skradziony i wolałem go przemalować na jakiś wyróżniający się kolor. Turbina daje radę. Jak miałbym go trzymać dłużej zastanowiłbym się nad regeneracją. Mogę dosłać szczegółowe zdjęcia. Jeżeli nie znajdę chętnego w kraju, auto zostanie sprzedane w Hiszpanii gdzie takie egzemplarze są bardzo cenione ok. 6000 EUR. Samochód, użytkowany od 2012 roku jako auto rekreacyjne. Na bieżąco robione wszystkie naprawy i wymiany płynów. Silnik to jednostka, którą można przejechać jeszcze spokojnie drugie 400 tys, nie należy do dynamicznych, lecz powoli i pewnie zawsze dociera do celu. Można od razu ruszać w trasę lub przy odrobinie włożonego serca i pracy zrobić z ‘Busika’ prawdziwą perł.