Sprzedam kampera na bazie Mitsubishi L300 z oryginalną fińską zabudową KULKURI (Włóczęga).
Autem przyjechałem osobiście z Finlandii, przejechałem nim około 2500 km bez żadnych problemów.
Jest to MAŁY/WIELKI kamper.
Dlaczego „mały”: długość pojazdu to równo 5 m, więc mieści się na miejscu auta osobowego. Promień skrętu ma bardzo mały, jest zwrotny i lekki (1800 kg).
Dlaczego „wielki”: wysokość zabudowy w środku to 190 cm, mimo niewielkich rozmiarów zewnętrznych, w środku ma mnóstwo szafeczek, szafki kuchenne, dużą szafę na ubrania, schowki pod ławkami, lodówkę, łazienkę no i oczywiście alkowę.
Komfortowo mogą nim podróżować 4 osoby.
Zabudowa zadbana, czysta, bezzapachowa, jasna, pozostawiona w klimacie auta z epoki.
Kamper serwisowany na bieżąco przez poprzednich właścicieli.
Dane techniczne:
silnik: 2.5 D, 70 KM,
napęd na tył,
5-cio biegowa skrzynia biegów,
przebieg: 175 000 km, udokumentowany raportem z fińskiego urzędu komunikacji,
zarejestrowany na 4 osoby i tyle również ma miejsc do spania,
rok produkcji: 1990.
Wyposażenie:
książka serwisowa,
instrukcje obsługi wszystkich urządzeń pokładowych,
elektryczna grzałka silnika (dodatkowe wyposażenie samochodów z krajów nordyckich),
lodówka na 3 napędy: 12V, 230 V, gaz
łazienka z umywalką, szafką z lustrem oraz toaletą kasetową Biltema (toaleta prawie nieużywana, czysta i zdezynfekowana), w łazience okienko,
zbiornik na czystą oraz szarą wodę,
dwa łóżka dwuosobowe, 190x140 cm, 190x150 cm.
stolik i ławki dla 4 osób,
zlew kuchenny + ociekacz w szafce,
ogrzewanie postojowe gazowe Truma E4000
dwa akumulatory – rozruchowy i postojowy do zabudowy kempingowej, również ładowany podczas jazdy,
butla gazowa 11 kg,
spryskiwacze reflektorów,
podpory stabilizujące auto podczas postoju.
Serwisowanie:
akumulatory wymienione: jeden z akumulatorów wymieniony na nowy tej wiosny, drugi w zeszłym roku,
olej w silniku wymieniony w maju 2020 (10W40),
olej w skrzyni biegów wymieniowy w maju 2020,
pasek rozrządu wymieniony przy 143 381 km,
nowy alternator zamontowany w czerwcu 2020,
wymiana świateł ze starych (z żarówkami gruszkowymi), na nowe reflektory H4 – wrzesień 2020,
nowy reduktor gazowy – 30 mbar, nowy przewód gazowy, polska butla gazowa 11 kg
Auto nie jest oczywiście wolne od wad: skrzypiące zawieszenie, drobna korozja na karoserii, wgnieciony przedni zderzak, uszkodzony spryskiwacz lewego reflektora.
Auto jest na fińskich tablicach rejestracyjnych. Dokumenty auta zostaną przetłumaczone. Zrobiony zostanie pierwszy przegląd techniczny w kraju, akcyza opłacona. Pozostaje rejestracja w Urzędzie Komunikacji.
Auto można obejrzeć na Warszawskim Ursynowie.
Zapraszam.