Mercedes Sprinter
312 max.
Rok produkcji 1997, kupiony w Polsce.
Przebieg
517.000 km.
Zarejestrowany jako ciężarowy, 6 osób.
DMC
3500.
Wzmocniona rama i zawieszenie.
Hak, wbity w dowód.
OC opłacone do 21 stycznia 2021.
Brak PT.
Samochód
sprawny, odpala "na hasło Jedziemy", żadnych problemów
technicznych, parę dni temu zatankowany ON Premium na K-Circle.
W
auto "wtopiłem" ponad 40.000 pln i setki godzin pracy w
ciągu 1,5 roku. Teraz okazuje się że nie przejdzie przeglądu,
ponieważ zmieniła się liczba miejsc i trwa przebudowa na kampera,
więc nie jest już cieżarowe. Nie mam już czasu i ochoty na
użeranie się z diagnostami, poddaję się. Nie potrafię się
wykłócać, choć ktoś kto potrafi pewnie miałby już pieczątkę
wbitą w dowód.
Auto po kompleksowej blacharce wiosną
2019.
Od strony mechanicznej, hamulce, filtry, oleje, płyny
itp. zrobione jesienią 2018.
Nowa turbosprężarka.
Nowy
akumulator (jesień 2019).
Technicznie sprawny. Nowe tylne
lampy.
Aktualnie ma zamontowane 4 fotele + ławka 2
fotele- nie zamontowane.
Auto w trakcie przeróbki na
"ukrytego" kampera. Dla średnio uzdolnionego człowieka z
podstawowymi narzędziami, kwestia miesiąca pracy popołudniami aby
dokończyć konwersję.
W ramach konwersji:
- całe
wnętrze ocieplone i wykończone lekką boazerią i sklejką
wodoodporną;
- zamontowane 3 szberdachy;
- założone 3
kamery (tylna, prawa i lewa);
- rozprowadzona
instalacja elektryczna, wszystko przygotowane pod montaż solarów;
- całkowicie przebudowana, ocieplona kabina kierowcy;
-
zbudowane podstawy łóżek, część szaf, miejsce na lodówkę,
początek łazienki.
Auto w docelowej konfiguracji będzie
miało:
- łóżko 200 x 120;
- małe pomieszczenie z
łóżkiem 170 x 60;
- kuchnia z blatem około 130 cm;
-
łazienka około 100 x 70 cm;
- bagażnik ponad 1000 litrów;
- sporo szafek;
- ogrzewanie typu webasto, suche, Diesel.
Zapraszam do kontaktu osoby zainteresowane dokończeniem
przeróbki. Szkoda by było ogromu mojej pracy aby teraz wszystko
wypruwać i wracać do dostawczaka.