Sprzedam Campera na Renault Master.
Silnik 2,8 DTI
Przebieg 330 000 km
Rok produkcji 2001
Pojazd zarejestrowany jako specjalny kempingowy na 6 osób, jednak jeżdżę tylko z 4 fotelami, posiadam 3 fotel drugiego rzędu jednak go nie wożę, w przednim rzędzie pojedyncze fotele z obrotnicami z forda Galaxy. Przez 9 lat jazdy raz policjant w Słowacji zapytał gdzie pozostałe fotele. Nigdy nie miałem problemu podczas badań technicznych z brakiem 2 foteli.
Skórzana kierownica obszyta w 2018 roku jak nowa.
Wyposażenie części kempingowej to łóżko tylne składane na dzień o wymiarach ok. 140 cm na 189 cm. Drugie łóżko powstaje po złożeniu stołu i ma wymiar ok. 110 cm w najszerszej części i długość ok. 190 cm. Duże otwierane okno nad stołem, małe okno 28/28 cm w łazience i okno 40/40 nad tylnym łóżkiem.
Lodówka z dużym zamrażalnikiem na gaz, 12 V i 220 V, kuchenka 2 palnikowa, łazienka z prysznicem i toaletą przenośną. Zbiornik czystej wody pod siedzeniem 2 rzędu, około 140 litrów. Zbiornik brudnej wody pod autem ok. 90 litrów. Możliwość wypompowania wody brudnej bez wysiadania z auta. Ciepła woda do mycia zbiornik ok. 20 litrów ogrzewany przez Webasto mokre. Ogrzewanie piec Carver 1800 z wydmuchem spalin pod podwozie dodatkowo Ebersprecher suche 1800 W.
Auto w moim posiadaniu od 9 lat, kupiłem je z przebiegiem 271 tys. km, była to izoterma wożąca kwiaty. Zostało przerobione na kampera.
Zalety auta typu kamper:
Niby tańsze opłaty za OC płacę 838 zł więc nie wiem czy to taniej.
W tym roku zapłacona 1 rata do marca 2021 w wysokości 303 zł staniało??
W Austrii nie musisz kupować winety ekologicznej.
W Słowenii kupujesz winietę tańszą, zaliczasz się do osobówek nie do vanów. Choć wysokość przy przedniej szybie więcej niż 130 cm.
Ocieplenie twardy styropian na to mata alufoks na całej powierzchni zabudowy od dolnej krawędzi przedniego okna poprzez dach nad szoferką (został zdjęty kokpit). Fabrycznie auto posiadało klimatyzacje jednak został tylko panel sterowania, brak kompresora i chłodnicy klimatyzacji poprzedni właściciel miał stłuczkę i nie naprawił tego.
Po pierwszym wyjeździe w Chorwacji awarii uległa skrzynia biegów, wróciłem do domu i skrzynia została poddana generalnemu remontowi, zostały wymienione wszystkie łożyska i uszczelniacze, od tamtej chwili skrzynia pracuje lepiej niż w nie jednej osobówce. Silnik ma przebieg teraz ok. 330 tys. km, ma drobne wycieki oleju, poci się, jednak oleju nie bierze. Pali od pierwszego obrotu rozrusznikiem. Podczas mojego użytkowania po naprawie skrzyni zostało wymienione kompletne sprzęgło, docisk oraz łożysko oporowe, pompa sprzęgła, wymieniłem opony, jedne są z 2012, z tyłu 2017 rok, uszczelniacz wału, rozrząd (po 5 latach nie po przebiegu), tarcze hamulcowe tylne, lewy tylny zacisk hamulcowy , wszystkie łożyska kół, w piastach przednich w ubiegłym roku oraz prawą półoś. Klocki hamulcowe chyba 2 razy. W czasie wyjazdu do Rumunii w 2017 r. padł alternator, został założony w Rumuni w serwisie nowy alternator (nie po regeneracji), dodatkowo po powrocie kupiłem regenerowany rozrusznik, którego nie wymieniłem a wożę w aucie. W ubiegłym roku został wymieniony prawy dolny bok za drzwiami suwanymi. W tym tygodniu został wymieniony lewy dolny bok. Blacharka ogarnięta.
Nowy akumulator rozruchowy z wiosny tego roku 100 Ah. Akumulator zabudowy 75 Ah.
Auto posiada hak 2000 kg na haku.
Auto garażowane.
3 legalna tablica rejestracyjna na bagażnik rowerowy.
2 kluczyki.
Solar 100 Wat, kamera cofania z VW, jednak coś się dzieje w monitorem, raczej będzie do wymiany.
OC zapłacone do marca, przegląd do marca 2021 roku.
Spalanie paliwa waha się od 9 L/100 km do 12,5 L/100 km, średnio jadąc z prędkością do 110 km/h 10,2 L, prędkość maksymalna z jaką jechałem to 135 km/h i osiągnięcie prędkości 120 km/h nie jest problemem.
Auto waży na pusto ok. 2740-2800 kg, co przy DMC 3500 kg daje 700 kg ładowności.
Przez 8 lat autem byłem:
Coroczne wakacje w Chorwacji, Włochy jezioro Garda oraz okolice Wenecji, Francja Chamonix Mont Blank, Niemcy, Austria wielokrotnie, Czechy, Rumunia, Szwajcaria.
Przejechałem większość tras wysokogórskich w Austrii i Szwajcarii, Rumunia, Transalpina i Transfogarska, Großglockner 2 razy, Przełęcz Stelvio, Passo Gavia, Passo Furka, Szwajcaria Saksońska, wyspa Rugia.
Zabudowa auta została wykonana w garażu nie przez stolarza może nie jest jak z fabryki jednak nie wpływa to na funkcjonalność w czasie użytkowania .Nie jest to auto salonowe jednak każdy może sobie je udoskonalić na swój sposób
Cena 42 000 zł
Dlaczego taka cena, przeglądając ogłoszenia o kamperach ceny są różne, od 10 tys. za trupa po 35 tys. i więcej za auto z rocznika 90 ze starym silnikiem 2,5 lub 1,9 D. Mój Master jest z 2001 i ma najlepszy silnik w swoim roczniki 2,8 dti.
Mogę też wymienić na półintegrę z rocznika ok 2000 z silnikiem 2.5 -2.8 .Koniecznie z hakiem na 1500-2000 kg. Z dopłatą z mojej strony.
Zapraszam do kontaktu, chętnie odpowiem na wszystkie pytania. Auto jeszcze nie ogłaszane na olx oto moto i allegro.