Sprzedam kampera zbudowanego na bazie Peugeot J5.
Opisuję go jako uszkodzony bo jest parę rzeczy do zrobienia.
Rok produkcji 1986.
Zarejestrowany jako pojazd specjalny na 2 osoby.
Silnik 2,5 diesel. Zużycie paliwa 11,0l/100km.
Polisa OC ważna do 8 stycznia 2020, badania techniczne są aktualne do 24 października 2019.
Stan licznika 230569, ale mam wrażenie, że ostatnio się zatrzymał – do sprawdzenia podczas jazdy próbnej.
Układ kierowniczy nie posiada wspomagania (jeden element mniej do potencjalnej awarii).
Nadwozie posiada znaki upływu czasu takie jak rdza, zacieki, bąble, szpachlę, pęknięcia i wszystko inne co wszyscy starają się ukryć przed sprzedażą. Ja oferuję stan bez ukrytych niespodzianek.
Opony na końcu swojego przebiegu, ale bieżnik jeszcze jest i opony trzymają ciśnienie.
Na tylnych drzwiach zamontowany jest bagażnik na rowery.
Filtr powietrza, płyn chłodniczy, końcówki drążków i pompa wodna zostały wymienione 2 lata temu. Do wymiany olej, filtr oleju i paliwa. Mam zakupiony olej skrzyni biegów, który przekażę nabywcy.
Samochód odpala, skręca przyspiesza i hamuje. Jako, że silnik jest bez turbo to dynamika jazdy jest zadawalająca jedynie dla kamperowiczów preferujących podróżowanie w starym stylu, a nie wyścigi.
Wnętrze zostało zrobione przez poprzedniego właściciela. Zabudowa home made, wygodne siedziska w kształcie litery U. Do spania rozkładają się w platformę na całą szerokość samochodu. Dużo schowków i półek.
Na wyposażeniu jest kuchenka gazowa i zlew. Woda z baniaka dostarczana jest pompką elektryczną. Szara woda spływa do zbiornika zamontowanego pod podwoziem. Jest miejsce na lodówkę turystyczną zasilaną napięciem 12V. Toalety nie ma więc nie ma też problemu z brzydkimi zapachami. W podróży trzeba polegać na zorganizowanej formie sanitariatów lub zainwestować w saperkę.
Ostatniej zimy zginęły wycieraczki i kierunkowskazy więc prawdopodobnie zasilanie przełącznika zespolonego świateł do naprawy. Niektóre wpisy na forach mówią, że to może być brak masy przy silniku. Od początku głośno pracuje nadmuch i prawdopodobnie z tego powodu poprzedni właściciel zamontował dodatkowy wentylator – ja tego nie naprawiałem i nie zmieniłem.
Oferta jest dla pasjonata starych samochodów, lubiących naprawiać takie samochody i cieszyć się z każdego przejechanego kilometra „antykiem” albo budującego kampera i potrzebującego dawcy wyposażenia lub części zamiennych.
Zainteresowanych proszę o kontakt. Z uwagi na przebywanie w obszarze gdzie zasięg sieci jest okazjonalny, sporadyczny oraz bardzo nierównomierny może pojawić się komunikat o mojej niedostępności. W takim przypadku proszę o SMSa o zainteresowaniu kamperem, a ja oddzwonię po odebraniu wiadomości. Mogę również podesłać więcej zdjęć.
Miałem marzenie posiadania kampera i się spełniło, ale zabrakło już czasu na podróżowanie. Kamper głównie stoi na podwórku, a ja koszę trawę wkoło niego. Chcę go sprzedać, ale nie za wszelką cenę więc oferty typu dam 2000zł i jestem za dwie godziny to nie dla mnie.