Sprzedam Kampera zbudowanego na bazie auta Iveco Daily 35S13V.
Rocznik 2002 (pierwsza rejestracja 2003)
Rok zabudowy 2013, odświeżony w 2020 (kuchnia, szuflady, malowanie ścian i sufitu i drobne poprawki)
Silnik 2.8 TD Unijet 125 KM
6-stopniowa skrzynia biegów
Przebieg: 358 000 km
Spalanie średnio między 10 a 11 l/100 km
Polisa OC do 11.2021.
Przegląd Techniczny do 03.2021.
Samochód zarejestrowany jest na 4 osoby, jako specjalny – kempingowy.
3 miejsca do spania - dwuosobowe łóżko z tyłu pojazdu + 1 rozkładane miejsce dodatkowe (salon)
Wyposażenie:
- dwa fotele obrotowe,
- zbiornik na czystą wodę 80 litrów,
- zbiornik na wodę szarą 80 litrów,
- bateria słoneczna, przetwornica 300 W z akumulatorem 95 Ah (możliwość zamontowania większego). Możliwość podłączenia kampera pod zasilanie z kabla,
- łazienka wyposażona w toaletę chemiczną Thetford z kasetą wyciąganą na zewnątrz. Spłuczka elektryczna ze zbiornikiem wody 8 litrów. Prysznic wraz z baterią prysznicową, umywalka,
- ogrzewanie postojowe gazowe Truma,
- odgrzewanie wody bojlerem gazowym Carver Cascade 2
- lodówka gazowo-elektryczna Thetford z zamrażalnikiem.
- miejsce na standardową butle z gazem w bagażniku - 11 kg.
Kuchnia:
- kuchenka gazowa trzypalnikowa zespolona ze zlewem jednokomorowym Hobby wraz z całkowicie nową baterią kranową,
- 3 szyberdachy (salon, sypialnia, łazienka),
- 4 okna (sypialnia, kuchnia, salon x2),
- markiza 4 metry,
- dużo oświetlenia wewnątrz kampera,
- antena telewizyjna oraz telewizor 14 cali. Telewizor obecnie zdemontowany, bo nie korzystaliśmy z niego, ale oczywiście dokładamy do auta,
- platforma transportowa z najazdem na skuter, rowery lub kajaki. Z racji tego, że nie braliśmy ze sobą skutera, a platforma świetnie spisuje się do transportu naszych kajaków, to odkręciliśmy blokadę koła skutera, ale oczywiście dokładamy ją do auta,
- bagażnik usytuowany pod łóżkiem,
- bagażnik dachowy.
Łóżko usytuowane nad zwisem tylnym. Pod szafkami w sypialni znajdują się po obu stronach dodatkowe lampki do czytania.
Kamperem zjechaliśmy w zasadzie całą Europę. Łącznie przejechaliśmy około 80 000 km w drodze na treningi i starty w zawodach. Co ważne kamper nigdy nas nie zawiódł. Zawsze bezpiecznie zawiózł nas do celu. Od 2015 roku stał się dla nas domem podczas częstych wyjazdów przez 7-8 miesięcy w roku. W związku z tym, że razem z dziewczyną zajmujemy się sportem zakup kampera w pewnym momencie stał się dla nas koniecznością i po latach mogę powiedzieć, że to dzięki naszemu „domowi na kółkach” wiele rzeczy udało nam się osiągnąć zarówno w sporcie, jak i w naszej działalności szkoleniowej. Dzięki wyposażeniu naszego Iveco nie musimy korzystać z hoteli, czy kempingów. Stajemy tam gdzie chcemy troszcząc się jedynie o to by nikomu nie przeszkadzać i w ten sposób koszty naszych wyjazdów znacząco spadły.
Głównie podróżujemy w 2 osoby i wraz z całym niezbędnym sprzętem pozostaje nam jeszcze sporo miejsca do zagospodarowania. Bez problemu możemy się spakować na 2 miesięczny trip po całej Europie. Poza łóżkiem, które jest w tylnej części auta można rozłożyć stół, który razem z fotelami (kanapą) oraz obróconym fotelem kierowcy dają dodatkowe miejsce do spania.
Auto z zewnątrz miejscami oklejone folią z grafiką reklamową (można ją usunąć po zakupie).
Przez 5 lat przygody na bieżąco były usuwane usterki mechaniczne. Między innymi wymieniono sprzęgło i turbinę. Przy jeździe typowo kamperowej 90-100 km/h zdarzało się zejść ze spalaniem poniżej 10 litrów. Przy jeździe normalnej 120-130 km/h spalanie jest na poziomie 10-11 litrów.
Stan auta oceniam na bardzo dobry. Na wiosnę odświeżyliśmy kamperka od środka. Między innymi zrobiliśmy nową szafkę kuchenną o zaokrąglonych rogach, przerobiliśmy dolne szafki wstawiając przyjemniejsze w eksploatacji nowe fronty o zaokrąglonych kątach wraz z nowymi zamkami. Poza tym jedną z szafek przerobiliśmy wstawiając szuflady.
Znajdzie się kilka rzeczy do ogarnięcia bo kamperek ma już swoje lata, ale mimo to oceniam stan auta na bardzo dobry.
Można wsiadać i jechać na wyprawę.