Kamper gotowy do jazdy, wszystkie urządzenia w pełni sprawne, możliwość sprawdzenia na miejscu. Auto bezwypadkowe, drugi właściciel, od nowości w Polsce - przebieg udokumentowany przy przeglądach.
Osób do jazdy: 6 - wszystkie miejsca z pasami
Osób do spania: 7 a nawet 8 jak się postarać
Dużo miejsca w środku - bardzo wygodny do długich wycieczek i kiedy pogoda na zewnątrz nie jest przyjemna - każdy w środku znajdzie dla siebie kącik. Osobna kuchnia w szerokim korytarzu sprawia że nie przeszkadzacie sobie w przejściu. Spania dla pięciu osób są uzyskiwane bez składania stolika, kolejne dwa-trzy miejsca po złożeniu stolika i rozsunięciu "wersalki".
Kamper na prawo jazdy C - powyżej 3,5t. Kupując tego kampera sam nie miałem prawa jazdy C - udało mi się zrobić w dwa miesiące, więc jeśli zastanawiasz się czy dasz radę - dasz radę bez problemu. Jest to pojazd specjalny kempingowy, tachograf i czas pracy kierowcy nie obowiązują.
Kamper jest w ciągłym użytkowaniu, więc przebieg może nieznacznie wzrosnąć - pogoda na tyle ładna że aż żal nie pojechać w góry.
- LMC Liberty A 723G rok produkcji 2008
- Podwozie Ford Transit 2,4 TDCi 140km
- DMC 3850
- 6 miejsc do jazdy, 6+ miejsc do spania (można zorganizować spanie dla siedmiu-ośmiu osób)
- klimatyzacja samochodowa
- podwójne tylne koła (bliźniaki) - bardzo stabilny na drodze i nie zakopuje się na grząskich campingach
- radio z nawigacją (Android)
- tempomat
- kamera cofania
- podwójny akumulator rozruchowy (wersja skandynawska)
- ABS, ESP
- Ogrzewanie i bojler gazowy Truma Combi
- Klimatyzacja postojowa Dometic (dachowa)
- Lodówka z osobną zamrażarką (230v, 12v, gaz)
- kuchenka gazowa trójpalnikowa z okapem (wyciągiem)
- podwójnie izolowana podłoga (może być używany zimą)
- Wszystkie łóżka zorganizowane tak żeby powietrze swobodnie krążyło wokół materacy - nawet w chłodne jesienne dni jest ciepło i przyjemnie, zimą nie jeździłem
- izolowany i ogrzewany zbiornik szarej wody
- podgrzewany reduktor gazu, duocontrol z automatycznym przełączaniem butli
- Solar elastyczny 240 W
- akumulator żelowy AGM głębokiego rozładowania
- przetwornica uruchamiana osobnym wyłącznikiem, zasilająca gniazda w kamperze
- bagażnik na trzy rowery na tylnej ścianie lub można złożyć dolne tylne łóżko i przewozić rowery w przestronnym garażu
- opony całoroczne
- dodatkowe stabilizatory / podpory rozkładane ręcznie z tyłu pojazdu
- dużo przestrzeni ładunkowej pod fotelami, w garażu
- bardzo przestronne wnętrze nawet dla dużej rodziny - podróżowaliśmy regularnie w pięć osób i było nam bardzo wygodnie
- chowany stopień
- toaleta kasetowa z ceramiczną muszlą
- prysznic ze sztywną zasłoną