Samochód sprowadzony ze Szwajcarii. Pierwszym właścicielem w Polsce był inżynier, szef warsztatu samochodowego. 2022-25 samochód był używany głownie do transportu materiałów na trasie Zakopane Kraków. Napęd na cztery kola oraz blokada kół sprawiają, że samochód sprawdza się w każdych warunkach: pod górę, na śniegu, błocie, mokrej trawie. Optycznie może nie idealny, ale za to technicznie w pełni sprawny. W 2023 przeszedł gruntowny przegląd, w tym wymiana hamulców (p. faktura). Wewnątrz blachy zabezpieczające boki oraz siedzenia z przodu. Aktualnie wymieniono przednią szybę z osłoną przeciwsłoneczną oraz na nowo ustawiony hamulec ręczny (razem 850 zł).
Prześwit może być w prosty sposób zwiększony o 10 cm, choć i tak dowoziliśmy materiał na górską działkę stromą drogą z koleinami i po śniegu ok. 30 cm. Nigdy nie zawiódł.
Wymiary paki:
Długość 280 cm + 90 cm między siedzeniami, razem 370 cm
Szerokość 160 cm, między nadkolami 140 cm
Wysokość 185 cm
Powierzchnia 4,5 m2
Pojemność 8 m3.
Dopuszczalna ładowność 1,3 tony
Cena (d.n.) uwzględnia dobry stan techniczny, mało rdzy (jak na ten wiek) , mały przebieg i właściwości terenowe samochodu.