6 osób do jazdy, 5 miejsc do spania, wysoka alkowa 160x200, dolne łóżko rozkładane w miejscu stolika w różnych konfiguracjach – maksymalne łóżko około 190x190.
Kamper ma przejechane tylko 8500 km (2019 r.) po dużym przeglądzie „startowym” w ramach którego: wymieniono opony, hamulce (tarcze, klocki, cylinderki hamulcowe), olej, filtry (powietrza, paliwa), uszczelniono i nabito nowym czynnikiem klimatyzację silnikową, smarowanie osi Alko, rozrząd, paski alternatora i klimatyzacji, regeneracja alternatora, wymiana wiatraka, wymiana końcówek wtrysków, przełącznika świateł, nowy akumulator zabudowy i silnika.
Kamper maksymalnie wyposażony, nie odbiega poziomem od najnowszych kamperów:
• Klimatyzacja kabiny kierowcy
• Klimatyzacja zabudowy „podławkowa” Dometic HB2500 (2013 r.)
• Instalacja solarna – 2 solary obsługujące 3 akumulatory (2 w zabudowie plus silnikowy)
• Markiza zewnętrzna OMNISTOR 5500 (jak nowa)
• Automatyczna antena satelitarna
• Antena DVBT.
• Telewizor
• Webasto – ogrzewanie części mieszkalnej i podgrzewanie silnika
• TurboVent x 2 – elektryczna wentylacja – w części mieszkalnej i łazience, umożliwia wyprowadzenie powietrza z pomieszczenia lub wymuszenie napływu powietrza z zewnątrz
• System SOG – system wentylacji toalety SOG,
• Ogrzewanie z zamkniętą komorą spalania Truma C4 z Frost Control (piec i sterowanie było raczej wymieniane kilka lat temu – sterowanie jak w nowych kamperach, najnowszy Frost Control)
• Automatycznie chowany schodek zewnętrzny i składana antena satelitarna po uruchomieniu zapłonu
• Panoramiczne okno dachowe
• Okap kuchenny
• Czujnik czadu
• Dwa niezależne sejfy – jeden na klucz, drugi na kod
• Niezależny system nagłośnienia dla zabudowy kempingowej (dodatkowe, niezależne radio z głośnikami)
• Platforma umożliwiająca transport rowerów lub skutera (aktualnie 4 rowery)
• Rama ALKO – szeroki rozstaw osi
• Poszerzona oś tylna – ogranicza bujanie nadwozia, lepsza stabilność
• Fotele ISRI
• Elektryczne szyby (seryjnie)
• Elektryczne lusterka (seryjnie)
• Wskaźnik ciśnienia doładowania turbiny
• Wskaźnik ładowania akumulatora
• Kamera cofania (niestety starego typu – jest instalacja można założyć inną)
• Poduszki tylnej osi
• Powiększone zbiorniki czystej i szarej wody po 240l (z cyfrowym wyświetlaczem)
• Bardzo wysoka alkowa i duży niezależny prysznic
• Skrzynka na agregat prądotwórczy w wyprowadzoną wewnętrzną instalacją (gniazdka)
• Przetwornica z instalacją (niestety piszczy po odpaleniu więc wymaga regeneracji lub wymiany ale jest wyprowadzona instalacja wewnętrzna, miejsce mocowania)
• (…) i pewnie jeszcze kilka istotnych lub mniej istotnych elementów, których nie pamiętam
Kamper w wersji zimowej, podwójne ogrzewane podłogi. Kamper był przygotowywany na kilka lat eksploatacji, niestety z uwagi na zmianę charakteru pracy będę próbował go w tym roku sprzedać, nie będę miał przez najbliższe 2-3 lata za bardzo czasu, żeby dłużej pojeździć.
Kamper gotowy do podróży, bardzo ładny, wizualnie bez zastrzeżeń, bardzo wysoka jakość wykonania (żadnych trzasków w trakcie jazdy), ciekawe rozwiązania jak podświetlane szafki po otwarciu, oświetlenie z regulacją intensywności, cały sufit z miłego welurowego materiału, zabudowa z laminatu.