Dzień dobry,
Mam do zaoferowania nasz prywatny camper Concorde 620 XT full wyposażony, bardzo funkcjonalna zabudowa. Samochód kupiłem 4 lata temu. Przejeździłem jeden sezon i stwierdziłem, że jest to najlepsza zabudowa i wyposażenie camperowe z jakim miałem do czynienia. Niestety oryginalny silnik 2,5 TDI był za słaby. W 2021 roku zdecydowałem się na swap silnika na 2,8 JTD z nowszego Ducato (2005). Zamiany dokonał profesjonalny warsztat specjalizujący się w tego typu sprawach. Cała historia dostępna.
Camper sprowadzony był do Polski w 2012 roku. Jestem trzecim właścicielem w Polsce. Około 2010 roku w Niemczech, w camperze została w profesjonalnej firmie, wymieniona lodówka, trauma (wraz z instalacją) oraz okna dachowe. Dołożona klima zabudowy. Camper jest w wersji zimowej, podwójna podłoga, ogrzewane zbiorniki wody.
Wyposażenie:
· Klimatyzacja zabudowy („podławkowa” Dometic HB2500, sterowana na pilota, możliwość programowania)
· Instalacja solarna – 2 solary obsługujące 3 akumulatory (2 zabudowy + silnikowy)
· Markiza zewnętrzna OMNISTOR 5500
· Automatyczna antena satelitarna + antena DVBT
· Telewizor
· Webasto (silnikowe oraz możliwość ogrzewania części mieszkalnej)
· 2 xTurbo vent elektyczna wentylacja nad kuchnią oraz w łazience
· Toaleta z SOG (wentylacja bez konieczności używania płynu do spłukiwania.
· Ogrzewanie gazowe z amkkniętą komorą spalania Truma c4
· Panoramiczne okno dachowe
· Czujnik czadu
· Sejf sterowany elektronicznie oraz na kluczyk
· Przetwornica napięcia inwerter sinus 4000W
· Duży trap umożliwiający wygodny transport rowerów (cztery bagażniki) rowerowe ale było to raczej przystosowane do motocykla czy skutera, jest nawet profesjonalny najazd
· Instalacja do kamery cofania jest, sama kamera wraz z wyświetlaczem też, tylko nie jest to zamontowane (brak czasu)
· Instalacja klimatyzacji kabinowej też jest tylko po zamianie silnika przestała działać. Miałem podjechać pod Lublin do zakładu który przerobił instalacje i wszystko gotowe przysłał, niestety coś nie działa. Telefonicznie omówione, niestety też brak na to czasu.
· Tylne zawieszenie ALKO – szerszy rozstaw osi (lepsza stabilność w czasie jazdy)
· Z tyłu campera pojemna skrzynia na agregat prądotwórczy z całą instalacją.
Camper zadbany, suchy, wszystko robione na czas. Bardzo funkcjonalna zabudowa, dużo schowków na zewnątrz. Niezależny, duży prysznic, duża alkowa. Kilka możliwości aranżacji spania. Po przerobieniu całego dołu na łóżko, jest ogrom miejsca. Jest to samochód w którym nie robi się tłok po wejściu 3 – ech osób.
Zapraszam do kontaktu i na oględziny w Warszawie.