SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
Miejsca
Podwozie
Wymiary i miejsca
VTR - włókno szklane
MTS - sklejka wielowarstwowa
Instalacje
Świetliki
* Wybierając opcję łóżka podnoszonego, nie będzie dostępny świetlik do jadalni 700x500 mm (Midi Heki)
** Okno w łazience bez rolety i moskitiery.
Urządzenia
Z zewnątrz
STANDARDOWE WYPOSAŻENIE PODWOZIE FIATA:
STANDARDOWE WYPOSAŻENIE PODWOZIE CITROENA:
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:
Podwozie
*Fotele obrotowe niedostępne w Glamys 220, 222 i 226.
Powierzchnia mieszkalna
Harmonia, design, funkcjonalność.
Seria 200 oferuje modne rozwiązania do przestrzeni mieszkalnej, nie tracąc z oczu wygody i funkcjonalności, zarówno w czasie jazdy, jak i po przyjeździe.
*Fotele obrotowe niedostępne w Glamys 220, 222 i 226.
** W modelach ze standardową przebudową jadalni na łóżko.
Kuchnia
Powierzchnia sypialna
* Dostępne tylko dla niektórych modeli.
** Niedostępne w modelu Mc4 231.
Łazienka
Z zewnątrz
* Drzwi XL niedostępne w Glamys 222.
Technologia pokładowa
* Fotele obrotowe niedostępne w Glamys 220, 222 i 226.
PAKIETY:
Pakiet dla modeli półzintegrowanych SERII 200
Pakiet EXPO
Pakiet Travel FIAT
Wymagany Pakiet SERII 200
Pakiet Travel CITROËN
Wymagany Pakiet SERII 200
Pakiet Matic FIAT - Pakiet Travel FIAT i Pakiet SERII 200 wymagany
Pakiet Extra Warm
Pakiet SERII 200 TV cyfrowa/satelitarna, wymagane ramię telewizora — opcja w Glamys i Mc4
Masa pojazdu gotowego do jazdy obejmuje masę pustego pojazdu podstawowego, kierowcy (75 kg), 100% paliwa (zbiornik 60 l), świeżej wody (zbiornik napełniony 20 l dostępny podczas jazdy) oraz aluminiowych butli gazowych (maks. 15 kg) napełnione do 90% pojemności i tolerancja określona w homologacji typu (+/- 5%) (2007/46/WE). Wszystko, co nie jest zawarte w standardowej wersji pojazdu, zarówno jednostki mieszkalnej, jak i podwozia, skutkuje zwiększeniem masy w stanie gotowym do jazdy, a co za tym idzie zmniejszeniem ładowności aż do ewentualnego zmniejszenia homologowanych siedzeń w przypadku masy całkowitej dla dostępnej wartości ładowności. Dostępne ładowności wynikają z różnicy między masą dopuszczalną a masą gotową do jazdy i mają tolerancję 5%.
Na etapie zakupu należy sprawdzić wagę opcji, które mają być zainstalowane w pojeździe.
Zdjęcia poglądowe, wyposażenie widoczne na zdjęciach może być wyposażeniem dodatkowym.
Przedstawiona oferta cenowa ma charatker informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.
Cena ostateczna uzależniona jest od indywidualnej konfiguracji pojazdu względem potrzeb klienta.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
TYP / MODEL: A361
* INFORMACJA
Podana masa w stanie gotowym do jazdy jest wartością domyślną określoną w postępowaniu homologacyjnym. Ze względu na tolerancje produkcyjne rzeczywista zważona masa w stanie gotowym do jazdy może różnić się od podanej powyżej wartości. Odchylenia do ± 5 % masy w stanie gotowym do jazdy są prawnie dopuszczalne i możliwe. Dopuszczalny zakres w kilogramach podano w nawiasach po masie pojazdu gotowego do jazdy. Podana przez producenta masa wyposażenia opcjonalnego jest wartością obliczoną dla każdego typu i układu, na podstawie której Carado określa maksymalną masę dostępną dla opcjonalnego wyposażenia montowanego fabrycznie. Ograniczenie wyposażenia opcjonalnego ma na celu zapewnienie, że minimalna masa użytkowa, tj. prawnie przewidziana wolna masa bagażu i doposażonych akcesoriów, jest rzeczywiście dostępna dla ładowności pojazdów dostarczonych przez Carado. Rzeczywistą masę Państwa pojazdu można określić tylko wtedy, gdy jest on ważony na końcu linii. Jeżeli w wyjątkowych przypadkach ważenie wykaże, że rzeczywista ładowność spadnie poniżej minimalnej masy użytecznej pomimo ograniczenia wyposażenia opcjonalnego ze względu na dopuszczalną odchyłkę masy, wspólnie z Państwa kontrahentem i Państwem sprawdzimy, czy nie powinniśmy np. zwiększyć ładowność pojazdu, zmniejszyć liczbę miejsc siedzących lub usunąć wyposażenie dodatkowe przed dostarczeniem pojazdu. Nie wolno przekraczać technicznie dopuszczalnej maksymalnej masy całkowitej pojazdu i technicznie dopuszczalnej maksymalnej masy na oś. Szczegółowe informacje i wyjaśnienia na temat wagi i konfiguracji pojazdu znajdują się w dziale Informacje prawne.
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:
Pojazd bazowy / Podwozie
Konwersja
Komfort
Instalacje
Łazienka
Ogrzewanie / Zapas gazu
Miękkie wyposażenie
Kuchnia
PAKIETY:
Pakiet Podstawowy Półintegra i Alkowa (+29 kg)*
Pakiet Chassis Safety (+0,5 kg)*
Pakiet Chassis Easy Driving (+0,3 kg)*
Pakiet Styl Półintegra i Alkowa (+0 kg)*
*Fabryczna instalacja wyposażenia opcjonalnego zwiększa rzeczywistą masę pojazdu i zmniejsza masę użyteczną. Dodatkowa waga wskazana dla pakietów i wyposażenia opcjonalnego pokazuje dodatkową wagę w porównaniu ze standardowym wyposażeniem danego modelu lub układu. Całkowita waga wybranego wyposażenia opcjonalnego nie może przekraczać podanej przez producenta masy wyposażenia opcjonalnego pokazanej w przeglądzie modeli. Jest to obliczona wartość dla każdego typu i układu, której Carado używa do określenia maksymalnej masy dostępnej dla opcjonalnego wyposażenia montowanego fabrycznie. Szczegółowe informacje i wyjaśnienia na temat wagi znajdują się w dziale Informacje prawne.
WYPOSAŻENIE OPCJONALNE:
Pojazd bazowy / Podwozie
Zwiększenie masy
Konwersja
Komfort
Instalacje
Pakiety
Inne
Zdjęcia poglądowe, wyposażenie widoczne na zdjęciach może być wyposażeniem dodatkowym.
Przedstawiona oferta cenowa ma charatker informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.
Cena ostateczna uzależniona jest od indywidualnej konfiguracji pojazdu względem potrzeb klienta.