WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:
Dostępny w dwóch wersjach podwozia:
Mechanika i podwozie Fiat
Mechanika i podwozie Citroen
Wymiary i miejsca Fiat i Citroen
Instalacje Fiat i Citroen
Świetliki Fiat i Citroen
Wyposażenie Fiat i Citroen
Z zewnątrz Fiat i Citroen
*Masa pojazdu gotowego do jazdy obejmuje masę pustego pojazdu podstawowego, kierowcy (75 kg), 100% paliwa (zbiornik 60 l), świeżej wody (zbiornik napełniony 20 l dostępny podczas jazdy) oraz aluminiowych butli gazowych (maks. 15 kg) napełnione do 90% pojemności i tolerancja określona w homologacji typu (+/- 5%) (2007/46/WE). Wszystko, co nie jest zawarte w standardowej wersji pojazdu, zarówno jednostki mieszkalnej, jak i podwozia, skutkuje zwiększeniem masy w stanie gotowym do jazdy, a co za tym idzie zmniejszeniem ładowności aż do ewentualnego zmniejszenia homologowanych siedzeń w przypadku masy całkowitej dla dostępnej wartości ładowności. Dostępne ładowności wynikają z różnicy między masą dopuszczalną a masą gotową do jazdy i mają tolerancję 5%. Na etapie zakupu należy sprawdzić wagę opcji, które mają być zainstalowane w pojeździe.
STANDARDOWE WYPOSAŻENIE NA RELAKSUJĄCE WYCIECZKI:
Podwozie
Komfortowa zabudowa
SPRAWDŹ DOSTĘPNOŚĆ PAKIETÓW W ZALEŻNOŚCI OD GAMY MODELI:
Pakiet Baron Fiat
Pakiet Baron Citroen
Pakiet Expo
Pakiet Matic *
Pakiet Extra Warm **
* Wymagany Pakiet Baron Fiat.
** CP Plus wymagany do posiadania Combi 6E (opcja CP Plus w Baron).
PODWOZIE FIAT
Powstały w wyniku ciągłej współpracy z producentami, Fiat Ducato to idealne połączenie podwozia i jednostki mieszkalnej. Istnieje wiele ustawień wstępnych ułatwiających przekształcenie, specjalny układ elektryczny i kabina ze wzmocnionymi słupkami i przyciętym dachem.
Euro 6D Final
Wyposażenie standardowe:
PODWOZIE CITROEN
Styl modeli Citroën Jumper jest nowoczesny i nawiązuje do najnowszych stylów marki: charakterystyczne szewrony w połączeniu ze światłami do jazdy dziennej, płynne linie, które nie są agresywne, ale przekazują bezpieczeństwo i solidność. Wnętrza są przytulne i można je skonfigurować z obrotowymi siedzeniami, aby ułatwić poruszanie się na pokładzie. Silnik Citroëna Jumpera jest wyposażony w najnowszą technologię SCRAdBlue i spełnia najnowsze normy, zmniejszając w ten sposób zużycie paliwa i emisję CO2.
Wyposażenie standardowe:
Zdjęcia poglądowe, wyposażenie widoczne na zdjęciach może być wyposażeniem dodatkowym.
Przedstawiona oferta cenowa ma charatker informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.
Cena ostateczna uzależniona jest od indywidualnej konfiguracji pojazdu względem potrzeb klienta.
DANE TECHNICZNE:
Wymiary pojazdu (m)
Miejsca
Masy
Podwozie
Schowki / garaż (cm, maks.)
Rozmiary łóżek (mm)
Autonomia (litry)
Konstrukcja
Zabudowa, okna i drzwi
Ogrzewanie
*Pakiet RHD: Wielka Brytania, Irlandia, Nowa Zelandia
**Pakiet SC: Szwecja, Norwegia, Finlandia, Dania
Przechowywanie
Wystrój wewnętrzny
Salon
Kuchnia
Łazienka
Sypialnia
Energia i komfort
Wyposażenie pojazdu
[B] Wartość technicznie dopuszczalnego maksymalnego obciążenia przyczepy jest powiązana z homologacją skompletowanego pojazdu. W zależności od haka holowniczego zamontowanego w pojeździe oraz konkretnych wartości określonych przez producenta haka i kuli, maksymalna masa przyczepy, którą pojazd może ciągnąć, może być niższa. Opór haka holowniczego oraz kuli (w szczególności wartości D i S) są wygrawerowane na dołączonej do niego tabliczce. Przy wartości D można obliczyć maksymalną dopuszczalną masę przyczepy ze wzoru: Maksymalna dopuszczalna masa = (DxTx1000)/[(Tx9,81)-(1000xD)], gdzie T = dopuszczalna masa całkowita pojazdu (dopuszczalne GG w kg) i D = wartość wygrawerowana na haku holowniczym (w kN). Maksymalna masa przyczepy (w kg) jest zatem mniejsza lub równa dopuszczalnej masie całkowitej, dla maksymalnego obciążenia przyczepy, które może wynosić do 2000 kg.
Wyposażenie kabiny
Pakiety
Zdjęcia poglądowe, wyposażenie widoczne na zdjęciach może być wyposażeniem dodatkowym.
Przedstawiona oferta cenowa ma charatker informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.
Cena ostateczna uzależniona jest od indywidualnej konfiguracji pojazdu względem potrzeb klienta.