artykuły

prezentacje-pojazdowPREZENTACJE POJAZDÓW
ReklamaBilbord - Mugga 2025
Seria kamperów Ekos to sześć różnych modeli, zarówno typu alkowa, jak i wersje półzintegrowane. Wszystkie oferowane są w przystępnych cenach
Seria kamperów Ekos to sześć różnych modeli, zarówno typu alkowa, jak i wersje półzintegrowane. Wszystkie oferowane są w przystępnych cenach

Ekos 3 po francusku

Czas czytania 2 minuty

Oferta taniekamperowanie.pl

Kampery z serii Rimor Ekos przebojem weszły na polski rynek. Firma taniekamperowanie.pl odnotowuje od premiery bardzo dobre wyniki sprzedaży, co nie powinno dziwić. Ceny tych kamperów zaczynają się już poniżej 240 tys. zł. W tym aspekcie na rynku praktycznie nie ma konkurencji. Po Krakowie i Nadarzynie kampery Ekos zaprezentowane zostały także na targach w Poznaniu. Tam mieliśmy możliwość przyjrzeć się dokładnie modelowi Ekos 3.

To bardzo zgrabny kamper, o długości niespełna 6,5 m, z sześcioma miejscami do jazdy i spania. Za sprawą tylnego łóżka w wersji francuskiej kamper ten pozostawia bardzo dużo wolnej, otwartej przestrzeni w centralnej części. To kolejny z Ekosów, który naszym zdaniem zyskuje przewagę dzięki bardzo przemyślanemu układowi. Podobnie oceniamy model Ekos 7, który testowaliśmy tuż przed premierą całej serii. Film znajdziecie na naszym kanale YouTubie.

Wróćmy do Ekosa numer 3 – w tych stosunkowo niewielkich gabarytach stworzono aż trzy sypialnie. Wygodna i przestronna alkowa to łóżko o wymiarach 1,38 × 2 m. Francuskie łóżko z tyłu ma materac w rozmiarach 1,39 x 2,06, można też stworzyć dwa miejsca do spania w części salonowej. Przy użyciu specjalnego zestawu uzyskamy łóżko o wymiarach 1,29 × 1,89 m. 

Łóżko francuskie pozostawia sporo wolnej przestrzeni w centralnej części, tworzy wygodny korytarz w części tylnej oraz zapewnia bardzo dobry dostęp do łazienki. Jednocześnie korzystanie z niego nie wymaga użycia drabinki, co z pewnością docenią seniorzy.

Założeniem całej serii Ekos jest stworzenie pojazdów przystępnych cenowo, ale przede wszystkim spełniających wszystkie potrzeby użytkowników. A do takich należy z pewnością dostęp do wygodnej łazienki. Tutaj mamy wydzieloną osobno kabinę prysznicową na końcu pojazdu, a wcześniej jest część z umywalką i toaletą. Bardzo praktyczne rozwiązanie. Dodajmy, że zbiornik na wodę czystą ma pojemność 85 l, a szarą – 120 l. Wodę ogrzewa, podobnie jak wnętrze całego pojazdu, Truma C4 zasilana gazem. W pojeździe znajdziemy miejsce na dwie duże butle. Nie ma też powodu, by narzekać na kuchnię. Przestronny blat, z dwupalnikową kuchenką i zlewem, oferuje także szuflady poniżej i szafki do przechowywania.

Wszystko to zabudowane jest oczywiście na Fordzie Transicie z dwulitrowym silnikiem Diesla, znacznie obniżającym akcyzę za ten samochód. W szoferce mamy duży, 12-calowy ekran z systemem informacyjno-rozrywkowym, jest też cyfrowy wyświetlacz przed kierownicą. Samochód jest wyposażony w liczne systemy wspierające kierowcę, jak asystent utrzymania pasa ruchu, martwego pola, wykrywania pieszych czy rozpoznawania znaków drogowych.

taniekamperowanie.pl

Artykuł pochodzi z numeru 3 (123) 2025 r. magazynu „Polski Caravaning”.

Chcesz być na bieżąco? Zamów prenumeratę – teraz jeszcze taniej i szybciej.


Administrator06:00 zdjęć 6
Artykuł powstał we współpracy z marką taniekamperowanie.pl
Obserwuj nas na Google News Obserwuj nas na Google News