artykuły

targiTARGI
ReklamaBilbord - bookingcamper zacznij zarabiac

Targi Caravan Salon z nowym rekordem

Czas czytania 6 minut
Targi Caravan Salon z nowym rekordem

Miniona edycja pobiła ubiegłoroczną frekwencję uczestników wydarzenia. Rok temu 250 tys., a w tym roku 268 tys. fanów caravaningu odwiedziło Düsseldorf. Raport podsumowujący minione wydarzenie dowodzi, że serce branży caravaningowej najmocniej bije w Düsseldorfie.

Targi Caravan Salon 2019 to rewelacyjne przedsięwzięcie charakteryzujące się zadowolonymi odwiedzającymi i wystawcami, doskonałą sprzedażą i niepowtarzalną atmosferą. Ponad 268 000 odwiedzających to liczba, która przeszła najśmielsze oczekiwania organizatora, ale przede wszystkim wystawców. Targi Caravan Salon są zatem nie tylko najliczniej odwiedzaną imprezą caravaningową, ale jednocześnie najliczniej odwiedzanymi targami Europy w obszarze urlopu i spędzania wolnego czasu – podsumowuje Wolfram N. Diener, prezes Messe Düsseldorf GmbH.

Liczba odwiedzających była największa głównie w weekendy. Caravan Center, największa strefa wystawiennicza znajdująca się na parkingu 1, było miejscem w pełni zarezerwowanym.

Targi Caravan Salon wykazują ciągłe wzrosty i podkreślają swoje znaczenie dla branży w charakterze ważnej platformy biznesowej i miejsca przyjemnego spędzenia czasu dla całej rodziny. Odwiedzający mogą tu także zobaczyć najnowsze rozwiązania techniczne i aktualne trendy, poznać innowacje i wizje – podkreśla Diener.

W podsumowaniu organizatorów targów podkreśla się, że towarzyszące targom konferencje i imprezy poświęcone tematyce mobilności i infrastruktury wzmacniają pozycję Caravan Salon jako wiodących na świecie targów.

ReklamaTargi Caravan Salon z nowym rekordem 1
2100 domów na kołach

W 13 halach wystawienniczych oraz na terenie zewnętrznym 645 wystawców pochodzących z 31 państw zaprezentowało swoje innowacje i aktualnie produkowane modele. Na powierzchni ponad 214 000 m2 pokazano około 2100 pojazdów. Ponadto zobaczyć można było liczne akcesoria, wyposażenie techniczne, części do rozbudowy, namioty i mobilne domy. Zaprezentowano jednocześnie ofertę kempingów i ciekawych celów podróży.

Wystawcy targów Caravan Salon również nie ukrywali swojego zadowolenia z przebiegu imprezy, dzieląc się informacjami o zawarciu rewelacyjnych transakcji.

Komentarze wystawców

Martin Brandt, przewodniczący firmy Erwin Hymer Group, pozytywnie podsumowuje to wydarzenie: – Cieszymy się z faktu, że targi Caravan Salon były udane i odnotowały rekordowe liczby odwiedzających. Dni spędzone na targach były dla nas bardzo owocne. Już na samym początku pokazaliśmy, że przejęcie Erwin Hymer Group przez firmę Thor Industries niesie korzyści dla wszystkich zaangażowanych stron. Dzięki naszemu bogatemu portfolio jesteśmy w stanie zaoferować klientom z całego świata właściwe rozwiązania i zaspokoić ich potrzeby. Wyraźniej niż kiedykolwiek zauważyliśmy, że caravaning jest modny. Do naszych stoisk podchodzili coraz młodsi odwiedzający oraz wiele osób dopiero rozpoczynających swoją przygodę z caravaningiem. Wielu odwiedzających interesowały kompaktowe pojazdy dla początkujących. Coraz wyraźniej można również zauważyć, że cyfryzacja staje się kluczowym elementem w obszarze caravaningu. Skrupulatnie zbieramy wszystkie nasze obserwacje i już teraz cieszymy się na jesień 2019, kiedy z pewnością ponownie spotkamy wielu klientów u naszych partnerów handlowych.

ReklamaŚT2 - biholiday 06.03-31.05 Sebastian
Holger Schulz, prezes firmy Hobby-Wohnwagenwerk jest pod ogromnym wrażeniem tak dużej liczby odwiedzających: – Cieszymy się z tegorocznego rozpoczęcia sezonu i już na nowy sezon, ponieważ marka Hobby stale przekonuje nowych klientów wszystkich grup wiekowych do swoich produktów. W przypadku kamperów szczególnym zainteresowaniem cieszą się w tym roku nasze nowe serie dla początkujących: Optima Ontour oraz Optima Ontour Edition. W przypadku przyczep kempingowych ponownie popularne stają się modele rodzinne. Kupujący bardzo pozytywnie przyjęli obydwie nowe serie Prestige wyposażone w nowoczesną kuchnię w kształcie litery L i ogromną kanapę.

Dr Holger Siebert, prezes firmy Eura Mobil GmbH i Trigano Deutschland KG twierdzi: – Firma Trigano również korzysta z tej sytuacji: prawie co trzeci kamper w Europie to marka Trigano. Na targach daje się zauważyć duże zainteresowanie naszą marką premium Eura Mobil, co jest dowodem na to, że doświadczeni kierowcy kamperów przywiązują wagę do jakości, żywotności i dobrego serwisu. Widać to także po dużym zainteresowaniu pięcioletnią gwarancją, oferowaną przez nas także w naszym vanie Karmann i marce Forster. W tym obszarze mamy najmłodszych klientów na rynku, dla których ważne są między innymi nieskomplikowany zakup produktu i długa gwarancja.

Caravaning jest w centrum zainteresowania społeczeństwa o czym świadczą tegoroczne targi Caravan Salon – twierdzi Gerd Adamietzki, dyrektor zarządzający firmy Knaus Tabbert GmbH. – Targi te oferują nam najlepsze warunki ramowe do zaprezentowania klientom naszych innowacji, które – jak widać po wynikach firmy – są bardzo dobrze przez nich przyjmowane.

Bernd Wuschack, prezes firmy Carthago Gruppe, odpowiedzialny za dystrybucję, marketing i obsługę klienta, tak podsumowuje targi: – Caravan Salon już tradycyjnie inauguruje i wyznacza kierunki na kolejny rok nowych modeli. Dla marki Carthago targi były bardzo owocne. Wśród odwiedzających znalazło się wielu zainteresowanych naszą ofertą. Jesteśmy zadowoleni z targów, ponieważ wartość zawartych transakcji przekracza wartość sprzed roku. W centrum zainteresowania odwiedzających znalazła się przede wszystkim nowa generacja Carthago chic e-line. Nasza nowa oferta licznych modeli chic e-line oraz chic c-line na Mercedesie Sprinterze również cieszyła się dużą aprobatą. W przypadku marki Malibu dużym zainteresowaniem odwiedzających cieszyły się niezmiennie vany. Nasi partnerzy handlowi pewni są sukcesu.

Entuzjazm dostawców wyposażenia

Duży sukces odnotowali również dostawcy wyposażenia technicznego. Norbert van Noesel, manager ds. marketingu w firmie Thetford, w sposób następujący ocenia targi: – Targi Caravan Salon jak co roku są perfekcyjnym startem w nowy sezon. Wcześniej targi były najważniejszą tego typu imprezą w Europie – teraz są najważniejszymi targami na świecie. Coraz więcej przedsiębiorstw amerykańskich i azjatyckich przyjeżdża na targi, by obejrzeć wszystkie europejskie nowości.

Hala turystyczna oraz strefa bezpośredniej sprzedaży w hali 7a również przyciągnęły większe niż wcześniej liczby odwiedzających. Jürgen Dieckert, prezes firmy IRMA / TopPlatz podkreśla, że na targach można było usłyszeć znacznie większą ilość fachowych rozmów. – Zainteresowanie przy naszym stoisku było ogromne. Odwiedziło nas wielu specjalistów, którzy właśnie wybudowali kemping lub planują tego rodzaju inwestycje. Targi miały mocno międzynarodowy charakter – wielu odwiedzających pochodziło z Holandii i Hiszpanii.



Administrator20.09.2019 zdjęć 3
Obserwuj nas na Google News Obserwuj nas na Google News