Miejscówki

Największa baza bezpłatnych (lub prawie) miejscówek Największa baza bezpłatnych (lub prawie) miejscówek

Miejscówka 065 - Korbielów

Polska Polska
aktualizacja: 14 października 2016

Opis miejscówki

Położenie: Korbielów

Doskonałe miejsce startowe wędrówki na Pilsko. Prezentowane miejsce mieści się przy żółtym szlaku prowadzącym z Korbielowa na Halę Miziową.

Dojazd

Jadąc od strony Żywca w kierunku przejścia granicznego w Korbielowie przy zajeździe Smrek na skrzyżowaniu skręcamy w prawo i jedziemy tak jak nas prowadzi droga. Kawałek dalej jest jeszcze jedno rozwidlenie - trzymamy się lewej strony jadąc cały czas wzdłuż rzeczki. Za ośrodkiem wypoczynkowym zaczyna się las i tam znajduje się nasze miejsce biwakowania

Dojazd do celu cały czas droga asfaltową.

Dalej - zakaz ruchu (za wyjątkiem mieszkańców)

Media i inne: Sanitariatów brak (znajdującego się tam wychodka nie zaliczamy do tej kategorii), Prąd - brak, Woda - pobliskie źródełko. Sklep - 2,5 km, Hala Miziowa 1,5 godz

Opinie (2)

Serwis polskicaravaning.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy i opinii. Prosimy o zamieszczanie komentarzy dotyczących danej tematyki dyskusji. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane.

Upewnij się czy wypełnione są wszystkie pola. Opinia będzie widoczna dopiero po wcześniejszym zweryfikowaniu jej przez administratora.

• janusz
    2016-11-26 23:16:25
    Zanocować można za niewielką opłatą podjeżdżając na teren domu wczasowego będącego kilkaset metrów wcześniej.
  • Jarek
    2021-05-02 19:50:18
    Fajna miejscówka na jedną lub dwie nocki. Świetna baza wypadowa na Pilsko i okolice.