artykuły

targiTARGI
ReklamaBilbord Ubezpieczenia
Hobby z nagrodą za marketing i PR

Hobby z nagrodą za marketing i PR

Czas czytania 2 minuty

Marka Hobby, producent kamperów i rodzinnych przyczep kempingowych, pochwaliła się niezwykle udanym wystąpieniem na targach CMT w niemieckim Stuttgarcie. To tam zdobyła ona Europejską Nagrodę Innowacyjności (European Innovation Award) za najlepszy marketing oraz PR. 

Co więcej, ankieta Czytelników jednego z największych niemieckich czasopism branżowych potwierdziła, że bardzo bogata oferta marki na sezon 2020 okazała się prawdziwym hitem. Głosujący zwrócili uwagę przede wszystkim na przyczepy z serii ONTOUR oraz PREMIUM. Zaskoczeniem nie będzie kiedy napiszemy, że zwrócono szczególną uwagę na bardzo dobrze przygotowaną ofertę przyczep dla rodzin. To właśnie one doceniają chociażby pakiet Hobby-Komplett, czyli seria akcesoriów i dodatków zawartych już w cenie podstawowej.

Ogromna liczba zwiedzających i przede wszystkim liczne umowy handlowe, które zostały zawarte na targach potwierdzają nasz pogląd, że podążamy właściwą ścieżką rozwoju - powiedział Holger Schulz, dyrektor zarządzający firmą Hobby. 

Czy młodzi, czy seniorzy, czy pary lub rodziny - każdego dnia wystawy, od pierwszego do ostatniego dnia, duża liczba odwiedzających gromadziła się na stoisku Hobby by dowiedzieć się więcej o naszych produktach lub po prostu kupić kampera lub przyczepę.

Co doceniają Klienci, zarówno w Niemczech jak i w Polsce? Szeroką gamę produktów, bardzo nowoczesny design, ale przede wszystkim bezkonkurencyjny stosunek jakości do ceny w porównaniu do innych producentów. 

ReklamaHobby z nagrodą za marketing i PR 1
Wśród kamperów dużym powodzeniem cieszyły się modele OPTIMA ONTOUR i OPTIMA ONTOUR EDITION. 

Kapituła targów, ale też dziennikarze (w tym reprezentanci Polskiego Caravaningu) przyznali nagrodę European Innovation Award za najlepszą, ogólnoeuropejską kampanię marketingową dotyczącą wprowadzenia na rynek nowych samochodów kempingowych. 


Bartłomiej Ryś01.02.2020
Obserwuj nas na Google News Obserwuj nas na Google News