NASZE ROZMOWY

ponad rok temu  01.11.2015, ~ Administrator   

Strona 1 z 2

Sandra Zani odpowiedzialna jest od niedawna za eksport pojazdów turystycznych produkowanych we włoskich fabrykach grupy Trigano. Dzięki jej staraniom firma przoduje w polityce równouprawnienia, promując przedsiębiorczość wśród kobiet na najwyższych stanowiskach.

Polski Caravaning: Jest Pani nową osobą w branży. Jakie zmiany udało się w tak krótkim czasie przeforsować?
Sandra Zani, export manager TRIGANO SpA: Przez 22 lata pracowałam dla zupełnie innej branży. Jestem więc zupełnie świeża w świecie caravaningowym, bo też dotąd nigdy nie miałam doświadczenia z kamperami. Od niedawna to codzienność. Prezentacja kamperów za dnia, a podczas weekendów wycieczki „domem na kołach”. Przyznam, że caravaning to niesamowita okazja bycia bliżej natury i jako taką formę turystyki rekomenduję w podobny sposób zupełnie świeżym w branży, więc i potencjalnym klientom i kontrahentom.
Mój wysiłek ukierunkowany jest na zmiany, których pożądają potencjalni klienci. Jedną z naszych chlub jest elastyczność, bo jakkolwiek produkujemy kampery seryjnie, to każdy wyposażany jest indywidualnie. Zresztą zauważyliśmy, że to kobiety – słynące z fascynacji pięknej – dość często decydują o ostatecznym wyborze kampera i właśnie na ten aspekt stawiam najbardziej.

Jaki jest dziś potencjał włoskiej fabryki?
TRIGANO SpA od ponad 30 lat jest producentem kamperów marki CI i Roller Team. Jesteśmy liderem na włoskim rynku caravaningowym, bo zatrudniamy ponad 345 pracowników, przy średniej mocy produkcyjnej 15 pojazdów dziennie. Siedziba firmy znajduje się w strefie przemysłowej Cusona, kilka kilometrów od słynnego San Gimignano (Siena) w Toskanii. Tegoroczne plany produkcyjne to ponad 3300 pojazdów.

Jakie zmiany obserwuje Pani na rynku? Jakie segmenty stają się popularne, a które tracą na znaczeniu?
Kampery z alkową są zakorzenione we włoskiej tradycji uprawiania caravaningu. Uwielbiamy podróżować wybitnie rodzinnie, więc na pokładzie musi znaleźć się miejsce dla rodziców z liczną gromadą dzieci. Bez wątpienia to nadal najlepiej sprzedająca się kategoria kamperów we Włoszech. Oczywiście tzw. low-profile, czyli w połowie zintegrowane kampery, zyskują na znaczeniu w Europie i taki trend daje się zauważyć i w Polsce. Najlepiej sprzedają się dziś kampery z opuszczanymi łóżkami. To też najczęstszy wybór osób bezdzietnych, które bardziej są zainteresowane dużymi możliwościami bagażowymi kampera i właśnie takie modele znajdują najczęściej nabywców w Polsce.

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony