ReklamaBilbord prenumerata podstrony

PRZEGLĄD RYNKU

4 miesiące temu  14.07.2019, ~ Administrator   

Gdzie te półintegry? Kamper Benimar Mileo 263

Ostatnie wydania naszego magazynu zdominowane zostały przez kampery typu alkowa i pełna integra, a przecież nie każdy potrzebuje tak dużo przestrzeni. Świetnym rozwiązaniem „pomiędzy” są półintegry przeznaczone przede wszystkim na wyjazdy w parach lub małą rodziną. Nie dość, że wyglądają o wiele lepiej niż alkowa, to jeszcze jesteśmy w stanie poruszać się nim szybciej przy zachowaniu odpowiedniego poziomu „paliwożerności”. Taki jest Benimar Mileo 263.

To kamper półzintegrowany, z homologacją dla 5 osób. Jego bazą jest oczywiście Fiat Ducato, pod maską pracuje znany silnik wysokoprężny o pojemności 2,3 l i mocy 130 KM. Za zmianę przełożeń odpowiedzialna jest 6-biegowa skrzynia manualna. Wbrew pozorom nie jest to model „mały” – ma aż 739 cm długości i 289 cm wysokości.

Oddzielna sypialnia umieszczona została z tyłu kampera. Znajdziemy tam dwa łóżka z możliwością ich połączenia w jedno. Drugie miejsce „sypialne” ulokowano nad kabiną kierowcy. Co oczywiste, jest opuszczane elektrycznie. 
Salon to już dwie duże i wygodne kanapy, w tym jedna ułożona w kształt litery L. Wokół stołu może swobodnie usiąść nawet 5 osób. Przednie fotele są obrotowe, można je w łatwy sposób przestawić w kierunku części mieszkalnej. Poczucie przestronności wzmacnia bardzo duże okno dachowe ulokowane nad szoferką, przez które wpada spora ilość światła i promieni słonecznych.

Na pokładzie znajdziemy 3-palnikową kuchenkę gazową, dużą lodówkę AES o pojemności 140 l, w której mamy miejsce na aż 9 butelek o pojemności 1,5 l każda oraz... barek! Za ogrzewanie odpowiada Truma Combi Gas o mocy 4000 W. Oddzielny prysznic zamontowano tuż obok tylnej sypialni, jest przestronny i wykonany z dobrej jakości materiałów (podobnie jak cały kamper). Warto w tym momencie wspomnieć, że ściany i dach zostały zbudowane bez użycia drewna, a nadwozie jest poliestrowe. Gwarantuje to dobrą szczelność pojazdu i jeszcze lepsze wyciszenie.

Kamper oferowany jest z bardzo dużą liczbą pakietów dodatkowych. Możemy dokupić chociażby mocniejszy silnik (nawet 180-konny), automatyczną skrzynię biegów lub wzmocnione podwozie o dmc 4400 kg (w pakiecie dostaniemy też 150-konny silnik). Bez problemu przystosujemy kampera do warunków zimowych poprzez pakiet Winter w cenie 1075 euro. Zbiorniki będą miały wówczas izolację, podobnie jak stopień wejściowy i zewnętrzne przewody grzewcze. Sam system ogrzewania będzie wzmocniony, producent dorzuci również osłonę termiczną na przednią szybę.

Klient kupujący model Mileo 263 ma możliwość wybrania kilku pakietów w jednym, kosztuje to nieco ponad 5300 euro. Wówczas otrzymujemy kampera przygotowanego do każdych warunków, z pełnym wyposażeniem zarówno części mieszkalnej, jak i samej szoferki. To najlepsza opcja w przypadku tej 5- -osobowej, całkiem przestronnej i ładnej półintegry. 

Artykuł pochodzi z numeru 3(82) 2018 Polskiego Caravaningu

GALERIA ZDJĘĆ

Gdzie te półintegry? Kamper Benimar Mileo 263
Gdzie te półintegry? Kamper Benimar Mileo 263
Gdzie te półintegry? Kamper Benimar Mileo 263
Gdzie te półintegry? Kamper Benimar Mileo 263

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 9

  • 7
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 1
    POINFORMOWANY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (1)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
do góry strony